ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך עובדת מערכת קירור מים?

    חברת קירור ארין בע"מ מציעה מגוון רחב של פתרונות מערכת קירור המים בדגמים מתקדמים, שתוכננו במיוחד כדי לשפר ולמקסם את יעילות תהליכי העברת חום, עם תוכניות מותאמות אישית למפעלים וארגונים.

    תפקיד של מערכת לקירור מים

    תפקידה של מערכת קירור מים הוא להסיר חום מתהליכים או ציוד. חום שהוסר ממדיום אחד מועבר למדיום אחר, או עובר תהליך של המרה לנוזל. ברוב המקרים, אמצעי הקירור הוא מים. יחד עם זאת, ניתן ליישם את המושגים והחישובים של העברת החום גם על נוזלים אחרים.

    תהליך העברת חום מנוזלים מוביל לעלייה בטמפרטורה, או אפילו לשינוי מצב, במי הקירור. רבות מתכונות המים, יחד עם התנהגות המזהמים שהם מכילים, מושפעות מהטמפרטורה.

    נטייתה של מערכת קירור של מים היא להחליד, להצטבר או לתמוך בצמיחה מיקרוביולוגית מושפעת גם מטמפרטורת המים, לכן חשוב להבין את מאפייני השפעות אלו, ולשלוט בתנאים המטפחים אותן.

    סוגי מערכות

    ניתן לטפל במים המחוממים בתהליך החלפת החום באחת משתי דרכים. ניתן להזרים את המים בטמפרטורה המוגברת לגוף קולט (מערכת קירור חד פעמית), או שניתן לקרר אותם ולעשות בהם שימוש חוזר (מערכת של קירור מים חוזרת).

    קיימים שני סוגים נפרדים של מערכות לקירור מים ולשימוש חוזר: מערכות מחזור פתוחות וסגורות. במערכת מחזור פתוחה, הקירור מושג באמצעות אידוי של חלק מהמים. אידוי מביא לאובדן מים טהורים מהמערכת ולריכוז של יתר המוצקים המומסים. יש להסיר מים כדי לשלוט בריכוז זה, ולאחר מכן להוסיף מים מתוקים כדי לחדש את פעולת המערכת.

    ערכת מחזור סגורה

    מערכת קירור מים סגורה היא מערכת קירור בתוך מערכת קירור. המים המכילים את החום המועבר מהתהליך מקוררים לשימוש חוזר באמצעות החלפה עם נוזל אחר. ברוב המקרים, אובדן מים ממערכת מסוג זה הוא קטן.

    הקפדה על פעולה תקינה

    לחברת קירור ארין בע"מ יש ותק של 48 שנים בתחום והיא מספקת שירותי הקמת מערכות קירור מתקדמות לפעילות תקינה של מפעלים וארגונים.

    אם אתם זקוקים למידע נוסף על מערכת קירור מים שתתאים לצרכים שלכם, צרו קשר עם המומחים שלנו.

     

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים