ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה הן מכולות לקירור?

    מכולות לקירור הן יחידות סגורות שמשמשות להובלת מטען רגיש לטמפרטורה. המכולות דורשות ספק כוח חיצוני לצורך פעולתן. חברת קירור ארין בע"מ מתמחה בהקמת מערכות קירור מתקדמות לארגונים ותעשיות שזקוקים לפתרונות קירור בהתאמה אישית.

    מכולות קירור מבוקרות

    אלו הן מכולות מבודדות שמאפשרות אווירה קבועה על ידי החלפת חמצן נצרך באמצעות מערכת חילופי אוויר, תוך שמירה על אטמוספירה אידיאלית בשיווי משקל עם קצב ההידרדרות של המוצר. המכולות מופעלות בטכנולוגיה מתקדמת כדי לווסת את שילוב האוויר על ידי התאמה אוטומטית של קנה המידה של חילופי האוויר הצח.

    אופן הפעולה של מכולות קירור זהה לאופן הפעולה של חדרי קירור, ששולטים בהרכב החמצן, הפחמן הדו חמצני ואחרים. ניתן לכוונן את הפקדים של מכולות הקירור כדי להשפיע ולהאריך את חיי המדף של הרכיבים שהן מקררות.

    כיצד פועלת מכולת קירור?

    הרוב הגדול של מכולות קירור פועלות על בסיס עיקרון המכונה דחיסת אדים. מכולת קירור טיפוסית מורכבת מארבעה מרכיבים בסיסיים: מדחס, מעבה, התקן הרחבה ומאייד. נוזל נדיף (נוזל קירור) שזורם דרך מערכת הקירור שם הוא הופך שוב לנוזל ואדים.

    המדחס אחראי על דחיסת אדים מחוממים מלחץ נמוך (לחץ אידוי) ללחץ גבוה (לחץ עיבוי). לאחר מכן, נוזל הקירור בלחץ ובטמפרטורה גבוהים זורם לכיוון המעבה.

    ומהו תפקיד הקבל?

    המעבה הינו מחליף חום הפועל בלחץ גבוה ובטמפרטורה הגבוהה מטמפרטורת הסביבה בה נמצאות מכולות לקירור. בשיטה זו, המעבה מסוגל לדחות חום מנוזל הקירור לסביבה.

    תהליך זה של דחיית חום מפחית את האנרגיה הכוללת של נוזל הקירור המוציא אותו ממצב של אדים מחוממים-על למצב של נוזל מקורר ברמה משנית ביציאת מחליף החום.

    בשורה התחתונה, חשוב לבחור מכולות קירור בטכנולוגיה מתקדמת

    כפי שניתן יכולים לראות, יש טכנולוגיה מתקדמת שמעורבת באופן הפעולה של מכולות קירור, וזה משהו שהפך לחלק מהותי מאורח החיים. כתוצאה מכך, תעשיית שרשרת הקירור נמצאת בהתפתחות מתמדת ומהירה, הדורשת את אותו קצב מאנשי המקצוע בתחום זה, מיצרני רכיבים ועד טכנאים ומתקינים.

    הצוות המקצועי של חברת קירור ארין בע"מ, שיש לה ותק של 48 שנים בתחום, מתאים פתרונות קירור ללקוחות בהתאם לצרכי הקירור שלהם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים