ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בטיחות חדר קירור

    מאמרים רבים מספרים יתרונותיהם של חדרי הקירור, אך מתי מעט מדברים על הסכנות האורבות לעובדים בתוכו. ככלל, אם מדובר בחדר קירור איכותי ובטיחותי ואם העובדים בתוכו מקפידים על כללי הבטיחות, הרי שניתן ליהנות ממנו ללא חשש. מודעות לסכנות השונות היא המפתח לבטיחות בעבודה בחדרים אלו.

    סכנות הטמפרטורות הנמוכות השוררות בחדר הקירור

    יתרונות רבים יש לחדר הקירור. הוא מאפשר לשמור על המוצרים בתנאים אידיאליים ומאריך את חייהם. הקור ששורר בחדר מקנה לנו את היכולת ליהנות ממוצרים באיכות גבוהה לאורך זמן. אך אליה וקוץ בה: הטמפרטורות הנמוכות של החדר עשויות להיות מסוכנות.

    סכנות אפשריות:

    1. היפותרמיה – תופעה זו מוגדרת כירידה דרסטית של טמפרטורת הגוף, והיא עשויה לגרום למוות. הסכנה להיפותרמיה הינה גבוהה בעבודה בחדר קירור, שבו לרוב מאוחסנים מוצרים בטמפרטורות נמוכות. על כן, העובדים בחדר קירור נדרשים ללבוש ציוד מיוחד השומר על חום הגוף, דוגמת חרמונית וכפפות.
    2. כוויות קור – נחשבות לפגיעה פחות קטלנית אך נפוצה יותר מהיפותרמיה. כווייה שכזו עלולה, אם היא קשה במיוחד, לגרום לנמק או לצלקות. האיברים שחשופים יותר לפגיעה הם איברים שמרוחקים מהגוף ולא מקבלים ממנו מספיק חום, דוגמת האוזניים והאף. בכדי להגן על הגוף מחויבים עובדים בחדר קירור להגן על עצמם בביגוד ובעזרים מתאימים.
    3. מחנק – שמירה על אוורור נאות בחדר קירור חשובה מאוד בכדי למנוע הרעלה ומחנק. השילוב של פליטה של גזים מחומרים רעילים (במקרה של תקלה במערכות) יחד עם כמות חמצן מוגבלת במקום סגור (אם אין אוורור מתאים) עשוי להיות קטלני לעובדים בחדר קירור. על כן חשוב שתהיה סירקולציה של אוויר בחדר קירור באמצעות מערכות אוורור.
    4. נעילה בחדר – אף אחד לא רוצה להינעל בחדר. אם קורה ועובד ננעל, אזי אמור להיות בתוך החדר מנגנון שמאפשר לפתוח את הדלת מבפנים, וכך למנוע הינעלות ושהייה ארוכה מדי ומסוכנת במקום קר וסגור זה.

    ערנות, בטיחות ומודעות מונעות אסון

    חדר הקירור צופן יתרונות רבים, אך חשוב כי נדע מהם חסרונותיו והסיכונים הטמונים בו, כדי למנוע תאונות עבודה מיותרות. השמירה על בטיחות ובריאות העובדים היא חשובה ביותר ויש להקפיד על ביצוע מבדקים בטיחותיים תקופתיים במקום העבודה.

    קירור ארוין בע"מ – חדרי קירור בטיחותיים שאפשר לסמוך עליהם

    קירור ארוין מתקינה חדרי קירור לכל מטרה מזה יותר מ-35 שנה, תוך תשומת לב רבה לעמידה בתקני הבטיחות. צרו קשר עמנו עוד היום לקבלת הצעה לחדר קירור שיותאם לצרכיכם ולתקציבכם.

    להתאמת הפתרון הטוב ביותר עבור הסחורה והציוד שלכם – צרו עמנו קשר בטלפון 08-8525317 ונשמח לעמוד לשירותכם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים