ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    תנור ייבוש תעשייתי

    תנור ייבוש תעשייתי הוא מכשיר חיוני במפעלים, מעבדות ובמקומות נוספים שבהם מתבצעים תהליכים שמחייבים זרימה של אוויר והחלפתו. באמצעות תנור שכזה ניתן לבצע את כל יישומי הייבוש למיניהם וכן שמירת חום. באופן טבעי בחירת הדגם הספציפי של תנור הייבוש מצריכה תשומת לב רבה לשורה ארוכה של פרמטרים ומאפיינים. בהתאם מומלץ בחום להיעזר בניסיון ובידע של מומחים בתחום – קירור ארווין שמתכננת, בונה ומתקינה מגוון רחב מאוד של פתרונות קירור וחימום מכל הסוגים כבר 50 שנים.

    תנור ייבוש תעשייתי: מאפיינים חשובים

    * נפח וסידור פנימי – הנפח של תנורי הייבוש התעשייתיים משתרע על טווח רחב מאוד, החל מ-30 ליטר ועד אלפי ליטרים כשגם בתווך יש חופש בחירה מלא שמאפשר התאמה מדויקת לצרכים בכל מקום. גם הסידור הפנימי בתוך התנור ובפרט מספר המדפים הוא שיקול שיש לקחת בחשבון.

    * מידות – המידות נגזרות באופן טבעי מהנפח, אבל גם כך יש מספר אפשרויות כדי שהתנור יתאים בדיוק למקום המיועד לו במפעל או במעבדה.

    * טמפרטורה מרבית – הטמפרטורה המקסימלית של תנור ייבוש יכולה להיות 60 מעלות צלזיוס ויכולה גם להיות 300 מעלות צלזיוס (ויש כמובן גם אפשרויות ביניים). גם קצב עליית הטמפרטורה משמעותי כדי להבטיח ייבוש אפקטיבי, וכך גם הפיזור האחיד של החום.

    * קצב זרימת האוויר – משתנה נוסף שמשפיע על ביצועי תנור הייבוש.

    * יעילות אנרגטית – בידוד איכותי, קצב עליית טמפרטורה מהיר ומניפה שיונקת אוויר כלפי מעלה ואז מפזרת את האוויר החם לכל רוחבו של החלק התחתון של התנור מבטיחים יעילות אנרגטית ובהתאם חיסכון בהוצאות.

    תנורי הייבוש של ארוין מערכות – עמידות גבוהה ומחיר משתלם

    עוד פרמטר שכדאי לבחור בהקשר של תנור ייבוש תעשייתי הוא העמידות שלו. ציפוי פלדה מבחוץ ופלדת אל-חלד מבפנים שומרים על התנור לאורך זמן, ועוד מנגנון חשוב הוא מעטה מגן על גופי החימום עצמם. כמו כן נדרשות הגנה בפני עומס יתר, מערכת החלפת אוויר יעילה ובקר אמין. את כל אלה תוכלו לקבל אם תבחרו את תנור הייבוש בעזרת קירור ארווין, ובנוסף מובטח לכם שירות קשוב, מחויב ומקצועי להפליא.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים