ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חדרי קירור ניידים

    אחד המפתחות העיקריים להצלחה בעידן הנוכחי הוא גמישות. המציאות סביבנו משתנה בקצב מהיר מאוד, באופן משמעותי – ומי שלא מסתגל לשינויים עלול לשלם על כך מחיר יקר. בדיוק כמו שמינים שונים של בעלי חיים לא שרדו את האבולוציה, כך גם עסקים שלא מתאימים את עצמם לכל התפתחות ולא מתנהלים ביעילות יפסידו סכומי כסף גבוהים ובסופו של דבר ייפלטו מהשוק. ציוד שניתן לנייד אותו בקלות ממקום למקום הוא דרך טובה לייצר את אותה גמישות הכרחית – ובהתאם חדרי קירור ניידים הם מוצר מבוקש מאוד. קירור ארווין צברה ניסיון רב בתכנון חדרים אלה ובבנייתם, בדיוק על פי צרכי הלקוחות.

    חדרי קירור ניידים – מתי הם נדרשים?

    * חקלאות – חלק מהתוצרת החקלאית נשמרת בטמפרטורות נמוכות. כך למשל ניתן להציב בשטח בעונת הקטיף חדר קירור נייד כדי להבטיח שהירקות והפירות ייכנסו לקירור בטמפרטורה הנכונה מיד אחרי הקטיף.

    * בנייה – גם בענף הבנייה נדרשת לעיתים הצבת חדר קירור נייד באתרי העבודות, וזאת כדי לאפשר שימוש בחומרים מתקדמים שזקוקים לאחסון בקירור.

    * מזון – מאכלים רבים, ובפרט אלה שמבוססים על חומרי גלם מהחי, מתקלקלים בטמפרטורות גבוהות. חדרי הקירור הניידים מאפשרים לשמור כל מאכל בכל מקום, כולל בשטח ובטבע, כשאין מבנים עם מקררים מתאימים.

    חדרי קירור ניידים – טמפרטורה מדויקת, אמינות ללא פשרות

    יש שתי דרכים עיקריות לבנות חדרי קירור ניידים – על בסיס פנלים ועל בסיס מכולות. בכל מקרה נדרשת בקיאות מקצועית מעמיקה כדי שבחדר הקירור הנייד תשרור הטמפרטורה המדויקת הרצויה לאורך כל זמן ההפעלה של החדר. בהקשר זה כדאי לזכור שהמוצרים שנשמרים בחדרי הקירור הניידים מתאפיינים מן הסתם ברגישות גבוהה, ועל כן כל חשיפה לטמפרטורה גבוהה יותר, גם לזמן קצר, עלולה לגרום להם נזק ממשי. היכולות הגבוהות של קירור ארווין באות לידי ביטוי בתכנון מדויק של חדר הקירור הנייד בהתאם לצרכי האחסון, היקף התכולה וכמובן הטמפרטורה הרצויה. במהלך שלב הבנייה של חדרים אלה נלקח בחשבון גם הצורך לנייד אותם בקלות וביעילות לכל מקום. השירות ניתן מתוך אחריות רבה לסיוע לעסק ומציאת הפתרון המיטבי עבורו ובאחריות מלאה.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים