ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מאווררים תעשייתיים בחדרי קירור

    מאוורר תעשייתי הינו מוצר יקר, אשר דורש התאמהעל ידי חברה מקצועית ואמינה. חברה שכזו עשויה להתאים את המאוורר התעשייתי באופן מותאם ללקוח, כך שהפתרון אשר יתקבל יהיה אופטימלי. מאוורר תעשייתי יכול לשמש מפעלים גדולים, כמו מפעלי מזון או מפעלים מתחומים אחרים, כמו גם משרדים גדולים, אולמות ייצור ואף מסעדות או מטבחים תעשייתיים.

    מה מטרתו של מאוורר תעשייתי?

    מאוורר תעשייתי הינו חיוני וקריטי לפעילות סדירה של העובדים במפעלים ובמשרדים, לשם שמירה על איכות עבודתם ותנאי עבודה נאותים. עובדה ידועה היא שכאשר העובדים נהנים מתנאי סביבה ועבודה גבוהים ואיכותיים, כך תפוקתם עולה ומתייעלת. מעבר להקלה על העובדים עצמם, מפעלים אלה משופעים במכונות וטכנולוגיות שונות, ולכן חייבים לשמור על טמפרטורה סביבתית נמוכה, על מנת לא לגרום לחימום יתר של המכונות.

    השוואה בין מאוורר תעשייתי לחדרי קירור

    מאוורר תעשייתי הינו חלק ממערכת הקירור הכללית של המקום. הוא מצליח לאוויר את המקום בו הוא עומד, ויתרה מכך, כוחו הרב מאפשר לו אף לקרר חדרים גדולים ונרחבים. עם זאת, חדרי קירור הינם חדרים המיועדים על פי רוב,לקירור למטרות אחרות כמו למשל חדרי מזון במסעדות. כאשר הקירור הנדרש צריך להיות מבוקר ומפוקח לטמפרטורה מסוימת, יש להעדיף חדרי קירור על פני מאוורר תעשייתי.

    תכנון והתקנת חדרי קירור

    חושבים לבנות חדרי קירור לעסק שלכם? כאשר אנו מדברים חדרי קירור אנו מתכוונים על בניית חדר קירור מיוחד שנבנה עבור אחסון מוצרים שונים, אשר ישמור על טריותם ואיכותם לאורך זמן. בניית חדרי קירור נבנים בשיטה ייחודית ברמה הגבוהה ביותר על ידי שימוש בחמורים מיוחדים כמו לדוגמא, קירות מפאנלים בעלי דופן כפולה ושכבה של חומר בידוד. לדפנות ולדתות מומלץ מאוד להתקין ריצוף מבודד אשר מיוחד לחדרי קירור. שילוב נכון של דפנות, ריצוף ודלתות יהיה יותר אפקטיבי לקירור וחיסכון משמעותי בצריכת החשמל. כל העבודה של הבניה מתבצעת בהתאם למידות החדר.

    פנו עוד היום לחברת קירור ארוין בע"מ אשר מתקינה חדרי קירור מקצועיים כבר מעל 35 שנה.

    תכנון והתקנה של מאוורר תעשייתי

    על מנת להתאים את הפתרון הטוב ביותר, יש לתכנן באופן מדויק את המאוורר התעשייתי הנדרש, המפוח ומערכות האוורור בכלל. המטרה היא לבנות את הפתרון הטוב ביותר, אשר יוכל להיות החסכוני ביותר מחד ויעיל מאד מאידך. שילוב שתי מטרות אלו יהפכו אותך, כלקוח למסופק יותר, יעיל ומרוויח. גם בקניית המאוורר התעשייתי הטוב ביותר, יש להשלים את הפעולה בבחירת מתקינים מקצועיים ואיכותיים, שיידעו לנצל את מלוא פוטנציאל הטכנולוגיה.

    הרצון הוא כי המאוורר התעשייתי, או המפוח המותקן ומערכות האוורור יהיו שקטות, ויוכלו לספק את הכוח הנדרש. למאוורר התעשייתי אפשר להוסיף עוד מגוון טכנולוגיות ומנגנונים אשר ישפרו את פעולתו. בכל פעולת תכנון והתקנה, יש להתייעץ עם החברות המובילות בתחום, בכדי למנוע עוגמת נפש. במערכות אלו מושקעים מיטב הכספים והזמן, ולכן כדאי ורצוי לחפש את נותני הפתרונות הטובים ביותר.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים