ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חדרי קירור תעשייתיים למפעלים

    מה עושים כאשר זקוקים למקום אחסון גדול ואיכותי לאחסן בו סחורה בטמפרטורה ייעודית חיונית? פונים אל חברת קירור ארוויין ומקבלים מידע, ייעוץ והצעת מחיר. אנשי מקצוע מן המעולים בתחומם עומדים לרשות מי מכם שזקוקים להתקנת מערכות קירור מתקדמות, איכותיות ובטיחותיות.

    נציג שירות של החברה יגדיר ויאפיין יחד אתכם את הצרכים ואת הדרישות ויבחן את החלופות השונות ומהן יציע וימליץ לכם על המתאימה לכם ביותר, זו שתיתן לכם מענה מיטבי לצרכים ולשימושים השוטפים.

    החברה, השותפה לבניית פרויקטים גדולים של קירור ברבות מארצות תבל, היא הכתובת הטבעית שלכם לתכנון ולהתקנת חדרי קירור תעשייתיים.

    חדרי קירור לחברות מובילות במשק

    חברות וגופים עסקיים מהגדולים והמובילים במשק נהנים זה מכבר מהמוצרים של החברה – חדרי קירור גדולים, שבהם מאוחסנת הסחורה בתנאים מיטביים: מגן דוד אדום, טרה, אלקטרה, אוסם, קוקה קולה, תנובה, אל על, שטראוס, חברת החשמל ועוד.

    מוצרים רבים בהם: מזון, תרופות, תוצרת חקלאית רכיבים אלקטרוניים רגישים ועוד מחייבים אחסון בתנאים, שבהם נשמר בקפידה טמפרטורה נמוכה מאוד.

    החברה משקיעה כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש על מנת להיות ראויה לבחירת לקוחותיה בה כחברה המסוגלת לתת מענה מיטבי בתחום ייצור, שיווק והתקנה של מערכת קירור לכל שימוש נדרש. הבחירה בארווין היא בחירה טבעית ומועדפת בחברה מקצועית,אמינה, בעלת ניסיון עשיר ומגוון בהתקנת חדרי קירור למפעלים בענפי ייצור מגוונים.

    נציגי השירות של החברה ישמחו ליידע ולהעשיר אתכם בכל מה שחשוב לדעת אודות איכותם ובטיחותם של חדרי קירור בכלל וחדרי קירור תעשייתיים בפרט.

    באתר החברה מוצעים לכם מאמרים מקצועיים על תרומתם של חדרי קירור על תוקף מוצרים המהווה ערובה לטריותם ולאפשרות השימוש בהם, התאמת סוג וגודל של חדרי קירור לייעודם, תחזוקה נאותה של מערכות קירור וחדרי קירור ועוד.

    חדרי קירור תעשייתי – קירור ואחסון

    אחסון ושמירה על מוצרים בתנאי קירור נדרשים מיטביים הם תנאי הכרחי לאפשרות השימוש בהם מכל הבחינות, לרבות ואולי בעיקר מהבחינה הבריאותית, ולמיצוי הפוטנציאל העסקי והכלכלי הגלום בהם. כמי שנזקקים לחדרי קירור או מקפיא תעשייתי ודאי חשוב לכם להזמין את התקנתם מחברה, אשר לקוחות רבים,בארץ ובעולם, עשויים להעיד על טיב מוצריה ועל איכות שירות הלקוחות שלה.

    כחברה הרואה בלקוחותיה את החשוב והיקר שבנכסיה, אנחנו מחויבים להעניק להם, כלומר לכם, את המוצר ואת השירות הטוב ביותר שאתם זכאים וראויים להם. הזכות שללקוחותינו ליהנות מהם היא החובה שלנו לתת להם את כל הסיבות לאפשרות לכך.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים