ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך מבצעים בניית חדרי קירור והקפאה?

    כאשר בניית אחסון קר פורחת, גובר הצורך בתהליכי בניית חדרי קירור והקפאה. יחד עם זאת, מחסני אחסון קר דורשים מפרטים ייחודיים למעטפת התרמית של המבנה שהם הרבה יותר מורכבים ממחסן יבש טיפוסי.

    חברת קירור ארין מתמחה בהקמת מערכות קירור מתקדמות בהתאמה אישית לצרכי הקירור של ארגונים תעשייתיים.

    חשיבות בניית חדרי קירור והקפאה בתהליכים נכונים

    חשוב להבין את המאפיינים הייחודיים של בניית חדרי קירור והקפאה ואת רמת הפירוט המיוחד הכרוכה בכך, במיוחד כשמדובר בשיפוץ מחודש.

    אחרת, בעלי מפעלים וארגונים תעשייתיים עלולים להתמודד עם בעיות יקרות בביצועי חדרי הקירור ובמעטפת התרמית שלהם בעתיד.

    לוחות מתכת מבודדים (IMP) לאחסון קר

    לוחות מתכת מבודדים – או IMPs – הם גישת הבנייה המועדפת והמתקדמת היום שמנחה את המומחים בתחום בנייה של חדרי קירור והקפאה בטמפרטורה נמוכה, בעיקר בגלל שהם יכולים להציע את הבידוד הטוב ביותר (ערך R הגבוה ביותר) לאינץ' מכל מוצרי בידוד הקירות. לוחות המתכת המבודדים מציעים גם יתרונות אחרים:

    חיסכון

    לוחות מתכת מבודדים הם אפשרויות חסכוניות לבניית מתקן הפצת אחסון קר. מכיוון שהם בדרך כלל דורשים רק ציוד בסיסי, ניתן להתקין במהירות, ויתרון זה משפיע לטובה על לוחות הזמנים של צוות מקצועי שמספק שירותי בניית חדרים עבור קירור והקפאה.

    מחסום אדים מובנה

    ציפוי הצדדים החיצוניים / החמים של לוחות מתכת מבודדים פועלים כמחסום אדים, שכאשר הוא מותקן יחד עם פירוט מאובטח של הגג ומחסומי האדים התת-רצפתיים, יוצר מעטפת בניין תרמית ואטומה לאדים.

    מיקום וסוג דלתות חדרי קירור והקפאה

    בעת בניית חדרי קירור והקפאה, חשוב לוודא שהדלת של החלל הקר החדש מותקנת רחוק מספיק מדלתות רציף הטעינה של החדר. דלתות רציף הנפתחות ונסגרות שוב ושוב ביום קיץ חם מכניסות לחות, ולכן, עיבוי פוטנציאלי.

    מיקום אסטרטגי של דלת חדר הקירור יעזור להפחית את הסיכון לעיבוי בעייתי. ישנן גם אפשרויות שונות של חומרי דלת זמינים, בהתאם לצרכים, כולל דלתות עמידות בפני טחב, דלתות במהירות גבוהה לאזורים עם תנועה גבוהה ועוד. חברת ארין קירור בע"מ מתמחה בהקמת מערכות קירור מתקדמות, עם ותק של 48 שנים בתחום.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים