ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך לבחור מייבש אוויר כמו שצריך?

    מייבש אוויר הוא ציוד המשמש להסרת לחות שקיימת באוויר, במיוחד אוויר דחוס. לאוויר הסביבה יש בדרך כלל לחות יחסית של כ-30 עד 50%. דחיסת אוויר אורזת כמויות גבוהות יותר של לחות בנפח קטן. זה מגדיל את הלחות היחסית ל-100% בעוד שהלחות העודפת שלא ניתן להחזיק  אותה, מתעבה.

    חברת ארין קירור בע"מ מספקת שירות הקמת מערכות קירור מתקדמות ואמינות למניעת כשל מוקדם כשל מוקדם ובלאי או טחב של חלקי מכשירים וציוד קירור.

    בחירה נכונה של מייבש אוויר

    דחיסת אוויר היא לא התהליך היחיד שדורש הפעלת מייבש אוויר להסרת לחות. כמה דוגמאות לתהליכי תעשייה וייצור אחרים המקלים על פינוי מים הם התייבשות, אפייה, ייבוש תעשייתי, התייבשות של מוצרי מזון, חימום בקיטור וניקוי.

    לתהליכים אלו יש צורך בבחירה נכונה של ציוד ייבוש מתקדם שזמין בסוגים המשמשים בעיקר להסרת לחות ממוצר או מסה כדי להפוך אותו יבש, מוצק וטהור. המייבשים המשמשים ליישומים אלו פועלים באמצעות העקרונות הבסיסיים של העברת חום שהם הולכה, הסעה וקרינה. מייבש האוויר שונה בכך שהוא מסיר לחות באמצעות קירור, ספיחה, ספיגה, דיפוזיה וסינון.

    טמפרטורת נקודת הטל ולחות יחסית

    טמפרטורת נקודת הטל היא הטמפרטורה שבה האוויר נהיה רווי באדי מים. בטמפרטורה זו, אדי מים מהאוויר מתחילים להתעבות ולהצטבר על משטחים של חפצים כגון קירות של צינור, פנים של מיכל או משטחים של מוצרים יבשים.

    לחות יחסית, לעומת זאת, היא היחס או האחוז של הריכוז הנוכחי של אדי המים באוויר שמופעל על ידי מייבש לאוויר, בניגוד לריכוז המרבי. ערך זה תלוי בטמפרטורה. ב-100% לחות יחסית, לא ניתן להחזיק לחות נוספת מכיוון שהאוויר כבר רווי. הטמפרטורה ב-100% לחות יחסית היא גם טמפרטורת נקודת הטל.

    ניתן לתמרן את הלחות היחסית על ידי הגדלת או הפחתה של הטמפרטורה. יחד עם זאת, כמות אדי המים וטמפרטורת נקודת הטל עדיין זהה.

    כמה מילים לסיום

    לחברת ארין קירור בע"מ יש ותק של 48 שנים בתחום, והיא מספקת שירותי התקנת מערכות קירור בהתאם לצרכים של כל לקוח.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים