ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה הן דלתות מהירות?

    אחד מתחומי המפתח למחסנים בתעשיית המזון הם הדלתות המהירות לחדרי אחסון. זה המקום שבו עובדי חברות העוסקות בסחר סיטונאי של בשר, פירות, ירקות, דגים וכל מיני מזונות מתכלים מאחסנים את המוצרים שלהם כדי שלא יתדרדרו.

    חברת ארין קירור בע"מ מתמחה בהקמת מערכות קירור מתקדמות שמאפשרות אחסון מזונות ורכיבים שזקוקים לאחסון בטמפרטורות קרות ובמצב טוב עד להפצתם למסעדות, פאבים, שווקים, סופרמרקטים וחנויות כלבו.

    חשיבות התקנת דלתות מהירות

    הטמפרטורה הנמוכה כל הזמן בחדרי קירור משמרת את שרשרת הקירור באמצעות דלתות מהירות איכותיות שמאפשרות שמירה על קור מוצרים קפואים. חשוב שחדרי קירור יהיו מצוידים בנקודות גישה אוטומטיות כדי למנוע ממישהו להשאיר בטעות דלת ידנית פתוחה ולגרום לשינוי טמפרטורה פתאומי שעלול להוביל לקלקול מזון.

    הפתיחה והסגירה האוטומטית המסופקת על ידי דלת מתקפלת במהירות גבוהה, ואידיאלית לחדרי אחסון קירור מכיוון שהיא משלבת אמצעי בטיחות כפול.

    חשיבות הבחירה הנכונה

    המטרה העיקרית של הדלתות המהירות לחדרי קירור היא בידוד תרמי של הפתח שדרכו נטענים ונפרקים המוצרים. לכן, הבנייה והחומרה של הדלתות אינה צריכה להיות "גשרים תרמיים", ויש להימנע מגישת הפחתת הדלתות למינימום.

    דלתות לחדרי קירור חייבות לעמוד בתנאי הטמפרטורה הנדרשים להתאמה לעומס העבודה בחדרי הקירור; לכן חשוב, בבחירת דלתות, לבחור את סוג הדלת הנכון ואת המאפיינים הטכניים שלה תוך התחשבות בשיקולי גודל, עובי, בידוד וכן הלאה.

    דלת אוטומטית עם נורות אזהרה וצלילים

    דלתות מהירות הן אוטומטיות, וניתן להגדיר את מהירות הפתיחה והסגירה שלהן בכל פעם שמישהו מתקרב או מתרחק מחדרי הקירור. לפעילות זו מתווספות נורות אזהרה וצלילים שניתן להגדיר עם התוכנה כדי להתריע על כל מצב נתון.

    בשורה התחתונה, כדאי שבבית העסק שלכם תותקן דלת מהירה בטכנולוגיה מתקדמת

    טכנולוגיה מתקדמת של דלתות מהירות מתאימה לחברות שעוסקות בסחר סיטונאי של מוצרי מזון. פנו עכשיו לצוות השירות המקצועי של חברת ארין קירור בע"מ, שיש לה ותק של 48 שנים בתחום הקמת מערכות קירור מתקדמות, ונייעץ לכם על הפתרונות הטובים ביותר לדלתות אוטומטיות בהתאמה לצרכי הקירור של העסק שלכם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים