ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה הם חדרי קירור עבור התעשייה?

    הביקוש למזונות נוחות בישראל הוביל לבניית אלפי מטרים רבועים של חדרים עבור קירור עבור התעשייה ומתקני אחסון ציבוריים ופרטיים. חברת ארין קירור בע"מ מספקת ללקוחות ברחבי הארץ שירותי הקמת מערכות קירור מתקדמות ומודרניות, שמאחסנות כמויות עצומות של מזונות לקירור.

    אמצעי זהירות בהפעלת חדרי קירור תעשייתיים

    הקמת חדרי קירור תעשייתיים מבוססת היום בעיקר על אמוניה, שריחה החזק מספק אזהרה מוקדמת לצוות לפנות אזור, וכדי למנוע תאונה, הכשרה נכונה של הצוות חיונית. תוכניות תגובת חירום יעילות, אך כל עובד חייב להבין את תפקידו ולהיות מוכן ליישם את התוכנית כראוי בעת הצורך.

    מפעילים מוסמכים

    חשוב שמערכת חדרי קירור תעשייתיים תיבנה כראוי לפי קודים ותקנים מקובלים, כי כל מערכת שמתפעלת בצורה לא נכונה עלולה להתקלקל. ישנם יתרונות רבים בהפעלת מפעילי מערכות קירור מוסמכים.

    מפעילים מאומנים היטב יכולים לעזור לוודא שהמערכת פועלת ביעילות ולעתים קרובות יזהו בעיות לפני שמתרחשת תקלה. מרכזים מסחריים שאינם מוכנים להשקיע בהדרכה ובתחזוקה כדי לשמור על מערכת הקירור שלהם במצב טוב, צפויים לרוב לסבול משחרור אמוניה בשוגג.

    תכנון למקרי חירום

    לא משנה כמה תשומת הלב מוקדשת לציוד ולצוות, אין ערובה לכך שניתן יהיה למנוע דליפת אמוניה בשוגג במרכז מסחרי שבו מותקנים חדרי קירור עבור התעשייה. העברת מוצר בתוך המתחם עלולה לגרום לפגיעה בצנרת לא מוגנת או למאיידי המערכת.

    התפתחות קורוזיה, שחיקת הצנרת, פגעים ורעידות הם תנאים אחרים שעלולים לגרום לתאונות. לכן יש לתכנן מראש מסלולי פינוי, לקבוע תחומי אחריות לעובדים לוודא שבמקרה של תקלה כולם עוזבים ושנוצר קשר עם צוות חירום.

    כמה מילים לסיום

    לרוב, מערכות חדרי קירור עבור התעשייה שמשתמשות באמוניה הניבו שעות רבות של פעולה אמינה ללא תקלות. ובכל זאת, בעלי מרכזים מסחריים צריכים להבין היטב את ההשפעה הפוטנציאלית שיכולה להיות לשחרור אמוניה על העסק שלהם ולנקוט בצעדים לשיפור התפעול, הדרכת כוח אדם ותכנון חירום.

    לחברת ארין קירור בע"מ יש ותק של 48 שנים בתחום, והצוותים המוסמכים שלנו מבצעים שירותי הקמת חדרי קירור במגוון מרכזים מסחריים, עם הדרכות מקיפות לגבי אופן השימוש הנכון בהם.

     

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים