ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה זה מייבש אוויר תעשייתי?

    מייבש אוויר לתעשייה חיוני למגוון רחב של יישומים תעשייתיים. כתוצאה מכך, המפעילים תלויים במערכות מייבשי אוויר דחוסים לצורך פעולה מיטבית. חברת ארין קירור בע"מ מתמחה בהקמת מערכות קירור לתעשייה, לפעולה תקינה של אוויר דחוס יבש פונקציונלי.

    מהו מייבש אוויר לתעשייה?

    אוויר דחוס תמיד מכיל אדי מים וצורות אחרות של לחות שמזיקות לצנרת, לכלים ולציוד תעשייתי. רכיבים אלו עלולים לגרום להתפתחות קורוזיה, לגרום לתקלות, ובסופו של דבר, להתמוטטות ציוד. מייבש אוויר תעשייתי מונע זאת על ידי הסרת אדי המים ותכולת הלחות של האוויר הדחוס לפני שהוא מגיע לרכיבים ולתהליכים הרגישים ללחות.

    איך מייבש אוויר עובד?

    לכל סוג של מערכת מייבש אוויר לתעשייה יש את עקרון העבודה שלו; יחד עם זאת, התפקיד הכללי של כל אחד מהסוגים הזמינים הוא לסלק את רוב או כל תכולת האדים מהאוויר הדחוס. נקודת הטל של האוויר הדחוס שנוצר משמשת למדידת מידת היבש של האוויר: ככל שנקודת הטל שלו נמוכה יותר, תכולת הלחות שלו נמוכה יותר ולהיפך.

    מייבשי קירור

    עקרונות העבודה של מייבש אוויר לתעשייה בקירור כוללים גרימת עיבוי אדי מים על ידי קירור אוויר דחוס. לאחר מכן המערכת אוספת את האדים המעובים באמצעות מפריד לחות פנימי ושולחת אותם לניקוז. המייבש משיג את הקירור האמור לעיל בעזרת נוזל קירור.

    ארגונים תעשייתיים גדולים מכירים מייבשי אוויר דחוס בקירור בזכות היעילות הגבוהה ועלויות הרכש והתחזוקה הנמוכות שלהם. הם יכולים להסיר מעל 75% מתכולת הלחות באוויר והם מקובלים עבור יישומי דחיסת אוויר כלליים.

    זה הזמן לבחור מייבש אוויר תעשייתי שמתאים לצרכים שלכם

    לחברת ארין קירור בע"מ יש ותק של 48 שנים בתחום, ואנחנו מציעים לארגונים תעשייתיים גדולים אפשרות התאמת מייבש אוויר לתעשייה באיכות גבוהה להשכרה או לרכישה. הצוות המקצועי שלנו מציעי פתרונות טכנולוגיים מהימנים ללקוחותינו במספר תעשיות ייצור.

    לארגונים תעשייתיים שמחפשים מייבשי אוויר דחוס באיכות גבוהה להשכרה או רכישה, המוצרים שלנו הכי מתאימים. צמרו איתנו קשר היום כדי להבין את כל המידע על מערכת מייבש אוויר תעשייתי שתתאים לצרכים שלכם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים