ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה הם חדרי הקפאה?

    לכל חדר הקפאה יש מרכיבים עיקריים שכוללים את המדחס, שדוחס את גז הקירור; המעבה, שבו מקורר הגז החם לנוזל; ושסתום התפשטות, השולט על זרימת הגז הנוזלי ועל המקום שבו הגז הנוזלי מתפשט לאדים; סלילי מאייד, שבהם הגז הנוזלי מתרחב ורותח, בתהליך שסופג אנרגיה, ומקרר את הסלילים. חברת קירור ארין בע"מ מתמחה מספקת שירותי מערכות מתקדמות לבניית חדרים של הקפאה.

    תפקיד המאווררים בתפעול חדרי הקפאה

    מאווררים מזרימים אוויר מעל סלילי המאייד הקרים, ובכך מקררים את החדר. האוויר עשוי להיות מוחזר גם על פני צינורות המכילים סוג כלשהו של חומר מונע קפיאה נוזלי, אשר מקורר באמצעות המאייד. מאווררים גם מזרימים אוויר סביב החדר הקריר כדי להבטיח פיזור אחיד של האוויר הקר ולהפחית שינויים בטמפרטורה בתוך חדרי הקפאה.

    טמפרטורת האוויר היוצאת מהסלילים חייבת להיות בהכרח נמוכה מנקודת ההגדרה של החדר הקריר, כדי להסיר חום שנוצר בתוך החדר.

    בידוד

    חיפוי חדר קריר מסתמך על לכידת אוויר, בדרך כלל במטריצת קצף או פוליסטירן, כדי למנוע העברת חום מהסביבה החיצונית לחדר הקריר שבתוכו. יחד עם זאת, חשוב מאוד לשמור על חומר זה יבש. אם החלק הפנימי של הציפוי נרטב עקב עיבוי ו/או כניסת אוויר לח מהחדר אז הוא יהפוך לבלתי יעיל.

    אטמים מסביב ללוחות של חדר הקפאה חייבים להיות שלמים ועמידים למים מספיק כדי לדחות מים המשמשים לניקוי (למשל שטיפת סילון). רצפות בטון צריכות לכלול שכבות של חומרי בידוד, ולהיות אטומות היטב מפני מים משלוליות רצפה. לחדרים קרירים מסחריים רבים אין רצפות מבודדות היטב, למרות שבידוד רצפה טוב יכול להפחית מאוד את נזילת הטמפרטורה.

    חדרי הקפאה הם מתחם גדול ומבודד עם מערכת קירור ודלת. הטמפרטורה תשתנה באזורים שונים בחדר בהתאם לזרימת האוויר, האופן בו הוכנסה התוצרת וכמות החום הכלולה בתוצרת זו.

    אכלוס חדרי קירור

    כדי י שהחדר הקריר יפעל בצורה נכונה, האוויר חייב להסתובב סביב התוצרת שבתוכו, בין אם הוא כבר קריר או לא.

    לחברת קירור ארין בע"מ יש ותק של 48 שנים בתחום הקמת מערכות קירור מתקדמות לתעשיות, ובמהלך השנים ביצענו את הפרויקטים הגדולים ביותר בארץ.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים