ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה תפקידם של חדרי קירור ניידים?

    השגת רווחים והצלחה גבוהה בתחום עסקי מזון עשויה להיות משימה מאתגרת, בין אם אתם מנהלים מסעדה, בית קפה או סופרמרקט. הסיבה לכך היא שכמעט כל פריטי המזון מתכלים ובעלי חיי מדף מוגבלים, מה שמוביל לצורך בהתקנת חדרי הקירור הניידים.

    חברת קירור ארין בע"מ מספקת שירותי הקמת מערכות קירור מתקדמות שמגדילות את חיי המדף של מוצרי מזון ומפחיתות את הסיכון להתקפת מיקרואורגניזמים.

    יעילות חדרי הקירור הניידים לשמירת איכות מוצרי מזון

    השיטה הטובה ביותר לשימור חומרי גלם מתכלים בתעשיית המזון היא שימוש במקפיאים תעשייתיים או התקנת חדרי קירור ניידים. מפעלים ועסקים הקשורים למזון מסתמכים בעיקר על מקפיאים וחדרי קירור. חומרי הגלם של העסק שלהם, האוכל, צריכים להיות מאוחסנים ולהיות מוגשים טריים.

    לחדר קריר נייד לא תקין עלולות להיות השפעות הרות אסון על כל עסק בתחום המזון. הם בסיכון לאבד את מלאי המזון היקר שלהם, או אפילו את העסק שלהם. עובדה מדאיגה עוד יותר היא שלא תמיד תיקון חדרי קירור הוא משימה פשוטה. אין ערובה שיהיה לכם מספיק זמן להעביר את המוצרים שלך.

    פתרון מעולה למקרי חירום

    במקרה חירום, כשהמקפיא או החדר הקריר שלך לא מתפקדים, יש פתרון מהיר; שכירת שירותי חדרי הקירור הניידים. אם אתם עוסקים בקייטרינג לאירועים פרטיים, אירועי חברה ופסטיבלים, השגת מקפיא נייד או חדר קריר תספק אינספור יתרונות.

    כמו כן, אם אתם מתכוונים להגיש אוכל טרי ואיכותי בדרכים למסיבות חיצוניות, חשוב שיהיה לכם חדר קירור נייד, כך שתוכלו לספק את המוצרים הטובים ביותר לאורחים וללקוחות שלכם.

    בקרת טמפרטורה

    אחת הסיבות הראשונות לשכירת חדרי קירור היא להקפיד על בטיחות המוצרים. קיימים מספר סוגי מוצרים שתוכלו לשאת בחדר קריר. מלבד נשיאת מזון, תוכלו להשתמש  בחדר לקירור משקאות או שמירת פרחים לאירוע.

    מוצרים אלה צריכים לשרוד את הטמפרטורות החמות ביותר בישראל. למרות שכמעט לכל המקפיאים הניידים יש את היכולת לעמוד במזג אוויר קיצוני, חשוב שתקפידו על בטיחות הסחורות שלכם. לחברת קירור ארין בע"מ יש ותק של 48 שנים בתחום והמומחים שלנו ייעצו לכם על הקמת חדרי קירור ניידים.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים