ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    תהליך הקירור של מקררים תעשייתיים

    הופעת הקירור אפשרה לעסקים ולבעלי בתים כאחד לאחסן מזון ומשקאות לפרקי זמן ממושכים ללא קלקול. מקררים לתעשייה שומרים על קירור מזונות מוכנים ועל חומרי הגלם באמצעות הסרת חום למטרות נוחות ובטיחות.

    חברת קירור ארין בע"מ מספקת שירותי הקמת מערכות מתקדמות, להסרת חום ממזונות, בטכנולוגיות מתקדמות של מערכות קירור מסחריות מודרניות.

    תהליך הקירור של מקררים תעשייתיים

    תהליך הקירור של מקררים תעשייתיים פועל באמצעות עיקרון שנקרא החוק השני של התרמודינמיקה. עיקרון זה קובע שכאשר מקרבים שני עצמים בטמפרטורות שונות זה לזה, החום תמיד יעבור מהעצם החם יותר אל הקר יותר.

    תוך שימוש בעקרון זה, מערכות קירור מסחריות משתמשות בתמיסת קירור להעברת חום מהמזון בתוך אזור האחסון של יחידת הקירור אל הקירור. תמיסות קירור מצייתות לעיקרון פיזיקלי שני, הקובע כי גזים מתקררים כשהם מתרחבים ומתחממים תוך כדי דחיסתם.

    הקירור

    קירור הוא המפתח להצלחת תפקוד מקררים לתעשייה מודרניים. בעבר, פריאון היה חומר הקירור הנפוץ ביותר שנמצא הן ביחידות מיזוג והן במקררים. יחד עם זאת, נמצא כי פריאון פוגע בשכבת האוזון של כדור הארץ, מה שגורם לעלייה בקרינת השמש המגיעה לפני השטח של כדור הארץ ולשינויים באקלים העולמי.

    גודל

    כשמדובר בחלל קירור, הגודל של מקררים מסוג זה תמיד קובע. ככל שהעסק שלכם גדול יותר, המקרר שלכם צריך להיות גדול יותר. למרות שזהו כלל הזהב בכל הנוגע לקירור, גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא קצב השימוש במזון.

    אם למזון יש קצב תחלופה מהיר, למרות שאתם מגישים כמויות גדולות של מזון, לא בהכרח תשמור את כל האוכל בו זמנית. אם אתה בטוח ביעילות התפעול בעסק שלך, אולי תוכל לברוח עם מקרר קטן יותר.

    כמו כן, חשוב להעריך את צרכי האחסון הפוטנציאליים הנוכחיים והעתידיים שלך, מכיוון שתמיד שימושי שיש מקום לגדול.

    התמחות בהתקנת מקררים לתעשייה

    בחברת ארין בע"מ, התקנת מקררים לתעשייה היא המומחיות שלנו במשך 48 שנים. אנחנו מסייעים ללקוחותינו עם כל צרכי הקירור והמיזוג שלהם לנוחות וחיסכון באנרגיה. אתם יכולים ליצור איתנו קשר או לבקר באתר שלנו כדי לבדוק את השירותים והבלוג המקוון שלנו.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים