ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שמירה על טריות המוצר – חדרי קירור וסיטונאי מזון איכותיים

    ניהול בתי קפה ומסעדות יכול להיות עסק מאוד מורכב שדורש מתן תשומת לב וניהול של הרבה גורמים שונים. אחד הדברים הכי חשובים בניהול של כל בית קפה או מסעדה הוא איכות המזון המוגש בהם.

    אנחנו יכולים ליהנות ממגוון מאכלים איכותיים במסעדה או בבית הקפה שלנו על ידי כך שנעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים מאוד. על מנת לוודא את טריות הרכיבים, מסעדות רבות עושות שימוש בחדרי קירור.

    ניתן להשיג חומרי גלם טריים כמו דגים, בשר, עוף,מוצרי חלב, ירקות ופירות מספקי מזון איכותיים. סיטונאי מזון מורשה יוכל לספק גם לבית הקפה או למסעדה שלנו מגוון מוצרי מזון איכותיים וטריים מאוד שיאפשרו לנו לבשל מאכלי גורמה ללקוחות ולסועדים שלנו.

    למה לכל בית קפה ומסעדה צריכים להיות ספקים קבועים?

    לכל בית קפה ומסעדה יש צורך בספקי מזון קבועים. כאשר יש לנו ספקי מזון קבועים אנחנו יכולים ליהנות משקט תעשייתי ולהיות בטוחים שאיכות המזון שלנו יוכל להיות איכותי מאוד. ככל שנשקיע יותר בקשר טוב עם ספקים נוכל ליהנות ממאכלים הרבה יותר אניני טעם לשמחת הלקוחות שלנו. יצירת קשר עם סיטונאי מזון בעל מוניטין טובים תוכל לאפשר לנו להפוך את בית הקפה או את המסעדה שלנו למקום יוקרתי ויפה יותר שהתדמית שלו חיובית מאוד.

    איך אנחנו יכולים לשפר את איכות התפריט במסעדה שלנו על ידי בחירת ספקי מזון וחדרי קירור איכותיים?

    אז איך אנחנו יכולים לשפר את איכות המזון בתפריט של המסעדה שלנו? אם אנחנו רוצים לשפר את איכות המנות בתפריט ניתן לעשות זאת בצורה פשוטה מאוד. כל מה שעלינו לעשות הוא לבחור ספקי מזון טובים למסעדה שלנו. סיטונאי מזון איכותיים יכולים לסייע לנו ליהנות ממגוון רחב של ירקות ופירות טריים ואפילו ירקות ופירות אורגניים. ככל שחומרי הגלם מהם מכינים את המזון הם טריים וטובים יותר כך איכות המזון טובה יותר והרבה יותר גבוה. חשוב לבחור לעבוד, אך ורק עם ספקי מזון אמינים שאנחנו יכולים לסמוך עליהם ושיש להם רישיונות ואישורים רשמיים לשיווק מזון וייצור שלו ממשרד הבריאות והחקלאות במדינת ישראל.

    למעשה, משרד הבריאות ומשרד החקלאות בישראל מעניקים רישיון עסק רק לבתי קפה ומסעדות שיש להם חדר קירור. חדרי קירור נועדו לשמור על הטריות של המזון ועל האיכות שלו. ככל שבית העסק מקפיד לקרר את המזונות השונים בטמפרטורות הנכונות כך מזון זה בריא וטרי יותר. חדר קירור נועד לשמור על הטריות של מזונות כמו בשרים, ירקות, פירות וגם מזונות כמו מוצרי חלב ודגים. השקעה בחדר מסוג זה היא השקעה חשובה מאוד.

    התקשרו כבר עכשיו ל-08-8525317 ותזכו לשירות מעולה ויעיל בהקדם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים