ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שימוש ויתרונות במייבשי אוויר

    מערכות מיזוג אוויר יודעות לצנן את האוויר ולחמם אותו, לפי הצורך, בלחיצת כפתור. מאחורי הכפתור והמראה הפשוט מסתתר מנגנון מורכב שעוסק באנרגיה, בלחות, בחשמל ובגורמים שונים שיחד יוצרים את חוויית השימוש הנוחה שלנו.

    אך, מה קורה כאשר מים ולחות מצטברים בתוך מערכת מיזוג האוויר? הזעה של המערכת, ריחות לא נעימים, טחב, קלקול המזגן ועוד בעיות הופכות את השימוש במערכת מיזוג האוויר למסובך במיוחד. כאן נכנס לתמונה מייבש אווירשמסייע במגוון נושאים.

    ייבוש לשמירה על מערכת המיזוג

    בין אם מדובר במייבש ביתי או מייבש אוויר תעשייתי כאשר משתמשים בו כחלק ממערכת מיזוג האוויר יש לכך לא מעט יתרונות. היתרון העיקרי הוא היכולת לצמצם נזקים. מייבש אוויר מסייע להפחתת רמת הלחות ולייבוש המים המיותרים, כך שהמערכת לא חשופה לתקלות ובעיות. ללא מייבש אוויר המערכת הייתה מתאמצת יותר ו"מזיעה", מה שהיה מוביל ללא מעט תקלות.

    חסכון באנרגיה

    מייבש אוויר מכל סוג מסייע בחסכון באנרגיה. כשמדובר על מערכת המיזוג בבית מייבשי אוויר ביתיים מסייעים לצמצם את הלחות וכך מווסתים את מיזוג האוויר בצורה טובה יותר. המזגן לא מתאמץ לקרר את הבית ולכן יש חסכון משמעותי באנרגיה. כאשר אין מייבש אוויר והמזגן מתאמץ, מנסה לקרר, מתמודד עם תקלות שמקורן בלחות ומים, הוא משתמש בהרבה יותר אנרגיה כדי לעשות את העבודה שלו. לא תמיד בהצלחה.

    מניעת ריחות לא נעימים

    עם רטיבות מגיעים תמיד ריחות לא נעימים שהמקור שלהם הוא בדרך כלל טחב. טחב ועובש שמגיעים בגלל רטיבות יכולים ליצור בעיות רבות, בין היתר גם בעיות בריאותיות. השימוש במייבשי אוויר מונע את ההתפתחות של הטחב והרטיבות בכלל ולכן מאפשר לנו לשמור על בית או סביבת עבודה נעימים ללא ריחות קשים.

    מניעת מחלות נשימתיות

    כאמור, טחב ועובש שנוצרים בגלל רטיבות עלולים לגרום לבעיות בריאותיות. מרבית הבעיות האלו קשורות למערכת הנשימה. רמת עובש גבוהה יכולה להביא לקוצר נשימה ולחנק לצד תגובות אלרגיות שונות. מייבשי אוויר תעשייתיים או ביתיים יכולים לסייע במניעת הסכנות האלו ולהשאיר את האוויר יבש יותר, נקי מטחב ומעובש והרבה יותר ידידותי לנו.

    חשוב לציין שיש מקומות שבהם הסיכוי ליצירת רטיבות וטחב הוא גדול יותר.במקומות אלו, חשוב להשתמש באופן קבוע במערכת מיזוג עם מייבש אוויר איכותי. כך למשל במחסנים, מרתפים, חדרי אחסון סגורים, מטבחים וכדומה.

    מייבשי אוויר הם חלק בלתי נפרד ממערכות הקירור ומיזוג האוויר שבהן אנחנו משתמשים בסביבת העבודה, בתעשייה וגם בבית. היתרונות של מייבש אוויר איכותי מתייחסים לא רק לאיכות הקירור או האוורור שנקבל, אלא גם לרווחה ולבריאות שלנו ולכן חשוב להקפיד על השימוש בהם.

    חברת ארווין טכנולוגיות מספקת מייבשי אוויר תעשייתיים וביתיים ברמה גבוהה ובסטנדרטים המוקפדים ביותר. פנו וקבלו ייעוץ לגבי בחירת מייבש אוויר איכותי לבית או לבית העסק.

    התקשרו כבר עכשיו ל-08-8525317 ותזכו לשירות מעולה ויעיל בהקדם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים