ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שימושים בחדרי הקפאה בקרב רשתות מזון

    בכל רשת מזון משתמשים במגוון רחב של פתרונות אחסון וקירור כדי לתת מענה לקהל הרחב, שרוצה ובצדק ליהנות ממוצרים טריים ככל האפשר, בריאים וטעימים. חדרי הקפאה נמצאים אמנם בצד האחורי של רשת המזון, במקום שאליו לא מגיעים הקונים, אך הם מאפשרים לאנשי החנויות לשמור על פריטי המזון שמגיעים לחנות מדי יום בשיא הטריות שלהם.

    כיצד בנויים חדרי הקפאה ברשתות המזון?

    בתוך חדרי ההקפאה שנבנים כחלק מהתכנית של כל רשת מזון, נמצאים מגוון פתרונות שתפקידם הוא בעצם קירור מזון וחומרי גלם שמגיעים לחנויות השונות. בכל חנות אפשר למצוא מגוון גדול של מקפיאים מסחריים גדולים שהם חלק מחדרי הקירור האלו. בתוך המקפיאים והמקררים הגדולים מאוחסנים בשרים קפואים, ירקות ופרות, גבינות ומוצרי חלב, חומרי גלם להכנת מאפים ועוד מגוון גדול של מוצרים.

    המקררים שנמצאים בדרך כלל בחדרים הפנימיים בתוך החנות הם למעשה מחסנים גדולים, מסודרים בקפידה לפי הוראות משרד הבריאות, שבהם נמצאת הסחורה עד שהיא מגיעה אל הלקוח. לצד קירור המזון עצמו, משתמשים באמצעים שונים כדי לקרר את הציוד בחדרי ההקפאה. קירור ציוד חשוב כדי להגיע לטמפרטורה האידיאלית והטובה ביותר לשמירת המזון. ברבים מחדרי ההקפאה אפשר למצוא מכונות קרח שעוזרות להגיע לטמפרטורה הטובה ביותר עבור הציוד והמזון עצמו.

    מדוע חשוב ליצור חדרי הקפאה איכותיים?

    כל רשת מזון שרוצה שלקוחותיה יהנו ממוצרים טריים, איכותיים וטובים צריכה לבנות מערך מקצועי של קירור מזון ואחסון ציוד בקירור. המערכת שפועלת מאחורי רשתות המזון הגדולות מחייבת אותן לשמור על איכות המוצר עד שהוא מגיע לעגלה של הלקוח ויוצא איתו מהחנות. רשת מזון שלא מקפידה על טריות באמצעות קירור מזון בכל האמצעים המוצעים כיום מזלזלת בלקוחות שלה. בנוסף, היא חושפת את הלקוחות שלה לסכנותבריאותיות.

    מסיבה זו, חשוב לבנות בכל חנות ובכל רשת מזון חדרי הקפאה שכוללים את כל מה שצריך כדי לשמור על המזון ועל חומרי הגלם במצב תקין. ממקררים גדולים ועד מקפיאים תעשייתיים שאפשר לאחסן בהם מלאי גדול של מוצרי מזון. ממכונות קירור מיוחדות ועד מכונות קרח שתפקידן בין היתר גם לשמור על ציוד האחסון קר ובטמפרטורה נכונה.

    שמירה על סטנדרטים גבוהים בשירות ללקוחות

    יותר מכל דבר אחר, חשוב לבנות חדרי הקפאה שמתאימים לצורכי החנותו להיעזר בציוד קירור איכותי ככל האפשר בעיקר כדי לאפשר ללקוחות ליהנות מהמוצרים הטובים והטריים ביותר.

    כשמדובר במזון אסור לנו להתפשר ולשחק עם המזל. משרד הבריאות מכתיבתנאים מדוייקים ושולח מפקחים לוודא שמוצרי המזון מאוחסנים ומקוררים בצורה הטובה והאיכותית ביותר.

    חברות מתמחות בתחום הקירור מציעות מגוון גדול של מקררים תעשייתיים ומסחריים, של מכונות וציוד קירור ושל פריזרים ומקפיאים בגדלים, בצורות ובעומקים שונים, כך שניתן לאחסן בהם כל ציוד, מוצר או חומר גלם.

    התקשרו כבר עכשיו ל-08-8525317 ותזכו לשירות מעולה ויעיל בהקדם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים