ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שילוב מקרר יין בחדרי קירור של מסעדות

    לפני שנים רבות, זמנו של האוכל מהחי והצומח היה קצר והוא היה מאבד מטיבו במהירות. התקדמות האדם, המדע והטכנולוגיה הכניסו לחיינו את חדרי הקירור. שמירת האוכל בקירור מקל עלינו ומאפשר לאכול אוכל מן החי והצומח גם אחרי שבועיים, תוך שהקור שומר על טריותם.

    בעולם המודרני בו אנו חיים, הצורך בקירור תעשייתי הוא נרחב. מערכות קירור אלו מאפשרות להעניק פתרונות הקפאה וקירור העונים על הצרכים המודרניים של האדם המודרני.

    מערכות קירור וחדרי קירור

    מערכות קירור הן אמצעי חשוב לשמירה על טמפרטורה בה מוצרים וחומרי גלם ישמרו תקינים ואיכותיים. מערכות אלו נועדו גם כדי למנוע את התחממות היתר של מכונות או מוצרים. רוב רובו של המפעלים, העסקים השונים, הרשתות והמסעדות זקוקות כיום לחדרי קירור או מקררים תעשייתיים גדולים. למזלנו, היצע המקררים כיום גדול מספיק על מנת לתת מענה הולם לכל צורך.

    ממוצרי החלב, דרך הירקות ומוצרי הבשר, נדירים המאכלים שטריותם תישמר ללא אכסון בקור כך גם בקבוקי היין הנשמרים בתוך מקרר יין. חדרי קירור הם הצורה היותר נפוצה והמוכרת של מערכות קירור. חדרים אלו משמשים בעיקר לשם אכסון מוצרי מזון ושתייה כדי למנוע את קלקולם המהיר ולהאריך את חיי המדף שלהם. בנייתם ותחזוקתם מצריכה מומחיות רבה ולכן מומלץ לא להתפשר בחומרי הגלם או בבחירת החברה המקצועית ביותר לנושא.

    חדר קירור אפקטיבי ונוח ישרת את המשתמשים בו לאורך שנים ולכן בבניית ויש להקפיד על מספר דברים: בחירת המיקום בהתאם לחשמל ולאינסטלציה במקום, קביעת המידות, נוחות החדר, התאמת חלל הקירור לתכולתו (מזון, הוספת מקרר יין, מידוף, צורת האכסון וכו'), עובי הקירות ואפילו ידית איכותית ונוחה, כל אלו יצרו יחד חדר קירור שישמש את בעליו לאורך שנים.

    שילוב מקרר יין בחדרי קירור של מסעדות

    שתיית יין במסעדה מומלצת מאחר והיא משלימה את חווית הארוחה, אך לא כליין שיוגש יטיב עם האוכל ולכן בהגשתו במסעדה ישנו סיכון. לאלו שמבינים בנושא, יין שלא אוחסן כראוי יכול לחלוטין להרוס את הארוחה ואת החוויה. הרי היין הוא "יצור" רגיש מאוד ולכן באכסון לא ראוי הוא מתקלקל במהרה. יין שלא נשמר בקירור או נחשף לאור ושמש ישירה ייהרס.

    מקרר יין נחשב לאמצעי האיכותי והיעיל ביותר לאכסון ושמירת יינות. מקררי היינות מאפשרים לנו לשמור את כל בקבוקי היין במסעדה במכשיר אחד שמבטיח שהם יאוחסנו בלחות ובטמפרטורה מדויקת. מקרר איכותי, הבנוי במיוחד ליינות, מבטיח שחשיפתם שלבקבוקי היין לחמצן ולאור תהיה מבוקרת. בעלי מסעדות אשר מעוניינים להגיש יין איכותי ברמה גבוהה, בדרך כלל ישלבו אותו במסעדתם.

    שילובם של מקררי היין במסעדות בדרך כלל מתבצע בחדרי הקירור. שילובם לצד שאר חומרי הגלם יוצר נוחות עבור המשתמשים בו. מקרר יין בגודל הנכון ובהתאמה לחדר הקירור, יאפשר גישה נוחה של המטבח וטבחי המסעדה בשילוב היין בבישול.

    כמו כן, מקרר אשר נמצא בחדר הקירור ולא במקום אחר במסעדה חוסך בחשמל ובעלויות נוספות. בבחירת מקרר יין ובהתאמתו לחדר הקירור חשוב לשים לב לגודלו, מקרר גדול מדי בחדר קירור קטן יחסית יהפוך לנטל ולכן מקרר יין פרקטי יש להתאים לחדר הקירור ולגודלו, כמו כן,למספר בקבוקי היין שקיימים במסעדה.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים