ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    סוגי מכונות קרח ושימושים

    בין אם מדובר במכונת קרח ביתית או מכונות קרח תעשייתיות מגוון השימושים שנעשים במכונת הקרח קולע לציבור רחב. מהצרכן הפרטי שרוצה להנות מהאפשרות להכין משקאות מדוגמים בנוחות של הבית ועד לצרכן התעשייתי או המסחרי שנעזרים במכונת הקרח לשפע של שימושים, בהתאם לתחום העיסוק שלהם.

    מכונות קרח ביתיות:

    מכונות הקרח הביתיות מושלמות בכל בית ומאפשרות לייצר שלל מוצרים ביתיים באמצעות קרח. בין אם מדובר בפתיתי קרח שיכולים להשתלב במשקאות כמו קוקטיילים, שייקים או קפה קר בקיץ ועד ליצירת קוביות קרח לשמירה על יין ומשקאות קרים במהלך אירוע בבית, מארוחת חג ועד למסיבת יום הולדת.

    תוכלו להנפיק מכל מכונת קרח פתיתים קרירים שיהפכו את הקוקטייל למושלם או ליצור מספיק קרח כדי לקרר ולצנן את היינות לפני החג – המכונה מייצרת קוביות,פתיתי שלג או שבבי שלג לפי הצורך של הלקוח.

    מכונות קרח תעשייתיות:

    המכונות התעשייתיות באות לידי שימוש במגוון תעשיות. בין אם מדובר בתעשיית המזון, המשקאות או התרופות, מכונות קרח מסייעות לשמור על מוצרים, חומרי גלם ופריטי מעבדה בקירור איכותי לאורך זמן.

    עבור תעשיית הרפואה והתרופות מכונות קרח יבש הן מצרך קבוע שכן הן שומרות על טמפרטורה נמוכה לאורך זמן ובכך מאפשרות שמירה של דגימות, נוזלים, חומרי גלם ושאר אלמנטים שבהם משתמשים במהלך מחקר רפואי או בדיקה.

    תעשיית המזון משתמשת במכונות קרח לשפע של שימושים, בעיקר לצורך אחסון חומרי גלם ופריטי מזון בתנאים הטובים ביותר לפני השימוש בהם.

    במסעדות ובבתי קפה מכונות הקרח הופכות לחלק מהתפריט כשהן מייצרות קרח לאורך כל שעות היום ומאפשרות לבריסטות או לברמנים להכין משקאות קרים ללקוחות המקום. בנוסף, הן משמשות לקירור חדרי קירור שבהם יש חומרי גלם לשימוש המסעדה או בית הקפה ולמגוון שימושים נוספים.

    איך בוחרים מכונת קרח?

    מכונות קרח תעשייתיות או ביתיות יש לבחור בקפידה. חשוב לבחור מכונותשל יצרן איכותי ומוכר בתחום, עם ניסיון ומוניטין טובים. בנוסף חשוב לוודא שמדובר במכונה שעומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר ושיש לה תו תקן.

    כשמדובר במכונות תעשייתיות גדולות חשוב להתאים את המכונה לצרכים הספציפיים במפעל, במסעדה או בבית העסק ולוודא שמדובר במכונה שמתאימה גם בקנה המידה שלה לצרכי המקום. ניתן למצוא מכונות קרח במגוון גדלים ומסוגים שונים ולהתאים לצרכי הייצור במפעל או לשימושים שונים במסעדה.

    מכונות הקרח של חברת ארוין טכנולוגיות משמשות גם את הצרכן הביתי וגם בעלי עסק ותעשייה. היכנסו לאתר לקבלת פרטים נוספים ותוכלו להנות מהיתרונות שלמכונת קרח צמודה ואיכותית, בבית או בבית העסק.

    התקשרו כבר עכשיו ל-08-8525317 ותזכו לשירות מעולה ויעיל בהקדם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים