ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ניקוי מכונות קרח

    ניקיון תקופתי של מכונות קרח הוא הכרחי

    מכונת קרח היא מכשיר שעובד באופן שוטף עם מים. דבר זה גורם לו להיות מועד להצטברות עצומה של אבנית, שפוגמת ביעילות המכונה, וגם להצטברות של חיידקים שאוהבים לשהות בסביבה לחה. הקרח משמש לשתייה ולקירור של מזון ולכן הצטברות של חיידקים אינה באה בחשבון. ניקיון שוטף של המכונה באופן יסודי מאפשר לשמור על קרח נקי מחיידקים ועל תפקוד טוב של המכונה לאורך זמן. ניקיון מכונות הקרח מתחלק לשניים: ניקיון יומיומי וטיפול ניקיון אחזקתי תקופתי. את הניקיון היומיומי יש לבצע על חלקיה החיצוניים של המכונה, ועל תא האיסוף של הקרח. את הניקיון התקופתי מבצעים בצורה יסודית מאוד על כל החלקים של המכונה, כולל מערכת צינורות המים ומערכת הקירור.

    הדגשים בניקיון מכונות קרח

    יש מספר דברים עליהם יש להקפיד בעת ביצוע ניקיון למכונות קרח:

    • תקופת ביצוע הניקיון האחזקתי – יש לבצע לפחות אחת לשנע ניקיון אחזקתי יסודי ומלא של כל מכונת הקרח. התקופה הטובה ביותר לביצוע פעולה זו היא לקראת האביב, בסביבות מרץ-אפריל – זהו זמן יחסית רגוע במסעדות ובעסקי המזון, שמגיע לפני ההמולה הגדולה של הקיץ. ניקיון בתקופה זו יאפשר למכונה להיות מחוטאת, נקייה וללא אבנית לקראת התקופה העמוסה.
    • שימוש בציוד מיוחד – מכונת הקרח מכילה חלקים שקשה מאוד לגשת אליהם, כמו מערכת הקירור או שלל הצינורות במכונה. לשם ניקיון יסודי של המכונה, יש להשתמש בציוד מתאים שיכול להכניס את חומרי הניקיון גם לאזורים שקשה להגיע אליהם. ללא הציוד הייחודי ישנה סכנה למבצע הפעולה בהכנסת ידיים למכונה מסיבית, ובנוסף הניקיון לא יהיה יסודי. לכן אם יש בידכם מכונת קרח השתמשו בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית לניקיונה או השיגו את הציוד הדרוש.
    • שימוש בחומרים מתאימים עם ריכוז מתאים – יש שני סוגים עיקריים של חומרים בהם משתמשים בזמן ניקוי מכונת הקרח – חומרים להסרת אבנית וחומרים לחיטוי המכונה. חומרי הסרת האבנית הם לרוב חומרים חריפים למדי ולכן יש להשתמש בחומר ייעודי למכונות קרח. יש להקפיד מאוד על שימוש בריכוז נכון של החומר על מנת שהטיפול יהיה יעיל אך לא יפגע בסביבה. חומרי החיטוי גם כן צריכים להיות מותאמים למכונה, חשוב לבחור בכאלו שאינם יכולים לפגוע בחלקי המכונה.

    ניקיון באמצעות חברה מקצועית הוא הפתרון הטוב ביותר

    ניקיון של מכונת קרח אינו פשוט כמו ניקיון חלונות או תריסים ועל כן הוא לוקח זמן רב. על מנת לחסוך זמן, לשמור על בטיחות ולשמור על אורך חיי המכונה, תמיד עדיף להשתמש בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית שמומחית בכך. לחברת ניקיון מקצועית יהיה את כל הציוד ואת כל החומרים הדרושים לצורך ניקיון המכונה, שאינם קיימים בכל עסק שיש בו מכונת קרח. בנוסף, עובדי החברה יידעו לנקות את המכשיר באופן יסודי יותר לעומת האופן בו לעשות זאת בעצמכם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים