ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מקפיאים תעשייתיים לאחסון וקירור עבור מטבחים גדולים

    אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר הוא כמובן המקרר וכמעט ולא ניתן לחשוב כיצד היינו מסתדרים בלעדיו. הכרחיותו ניכרת לא רק במטבח הביתי אלא במטבחים תעשייתיים שנועדו לאחסן כמויות גדולות של מוצרים בטמפרטורות כאלה ואחרות על פי תנאיו הספציפיים של כל מוצר. רכישת מקררים תעשייתיים מחייבת התייחסות למגוון שיקולים חשובים על פי הצרכים, השימושים והייעוד הכללי של המקרר. מקרר תעשייתי הוא מקרר לכל דבר, ותפקידו כאמור לאחסן מוצרים בטמפרטורה נמוכה לטווח הארוך.

    אחסון מגוון פריטים ומוצרים

    בנוסף, מקרר תעשייתי ממוצע כולל מגוון אפשרויות התאמה לצרכים מסוימים. חשוב לציין כי המקרר לא נועד לאחסן אך ורק פריטים, אלא גם מוצרים מסוגים אחרים, ובהיעדר סדר, יהיה מאד קל ללכת לאיבוד בין אינסוף הפריטים. פונקציונאליות היא אחת ממילות המפתח החשובות ביותר בהתייחס למקררים תעשייתיים והיא מתבטאת לדוגמא בכמה סוגים של תאי או מדפי אחסון וכן אחסון מודולארי, כלומר תאים או מדפים שבאמצעותם ניתן לשנות את מיקומם או צורתם בצורה פשוטה ובהתאם צרכים המסוימים בכל רגע נתון.

    ההבדלים בין מקררים ביתיים לתעשייתיים

    המקרר התעשייתי נבדל מזה הביתי, בהתייחס לשימוש המסחרי של זה הראשון המחייב מאפיינים טכניים יותר מורכבים ויותר עמידים מזה של המקרר הרגיל והביתי. בנוסף, תכניות ההפעלה במקררים תעשייתיים כאשר יש מטבחים גדולים חייבות להיות יותר מגוונות. מטבע הדברים, גם הקיבולת של מקרר תעשייתי תהייה יותר גבוהה ואף בכמה עשרות אחוזים בהשוואה למקרר ביתי רגיל. קיבולת של מקרר בסיסי נעה לרוב בין 400 עד 800 ליטר, ואילו הקיבולת של מקררים תעשייתיים לרוב תהייה בעלת ארבע ספרות.

    כוונון מדויק של הטמפרטורות

    יש לשים דגש בנוסף על אפשרויות הכוונון השונות של טמפרטורות, וחלק מהמקררים התעשייתיים מציעים לייצר תרחיש קירור של ממש. זהו גם הטעם המרכזי שבגינו המקרר הוא בעל צג דיגיטאלי שנראה את הטמפרטורה המדויקת בכל רגע שהוא, ומדובר כאן בדרישת חובה, בשונה משאר המקררים הבסיסיים שנועדו לשימוש ביתי ובהם אפשרות זו כלל איננה קיימת. ההבחנה בין קירור והקפאה הוא היבט מרכזי נוסף של מקררים תעשייתיים, בזמן שכל מקרר סטנדרטי אחר מציעאך ורק שני מצבים.

    קהלי יעד ומגוון שימושים

    במקרים שבהם טמפרטורת האחסנה נדרשת להיות נמוכה מאפס מעלות צלזיוס, יהיה צורך במקפיא תעשייתי ומדובר בתרחישים שכיחים במיוחד. במקפיאים מסוימים ניתן למצוא מנגנון להקפאה מהירה או למען הפשרה מהירה של המקפיא לצורכי ניקיון או תחזוקה. העיצוב של המקרר מושפע כמובן מדפוס השימוש והאחסון שלו, וברמה הזו ישנו שוני מהותי למשל בין מקפיא עומד למקפיא שוכב. מקררים תעשייתיים הם בעלי שימושים רבים ומגוונים ומתאימים לקהלי יעד רבים כגון גורמים מסחריים ותעשייתיים, או גופים מוסדיים שנעזרים באמצעים אלו על בסיס קבוע ויום יומי.

    התקשרו כבר עכשיו ל-08-8525317 ותזכו לשירות מעולה ויעיל בהקדם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים