ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מקפיאים לעסקים קטנים לעומת מקפיאים עבור רשתות גדלות

    כל בית עסק שעוסק במכירה או ייצור מזון, בתרופות או בתוצרת חקלאית יודע שמערכות קירור ציוד הן חלק מהעבודה השוטפת בתוך המפעל או החנות. המגוון הרחב של מקררים ומקפיאים מאפשר לעסקים קטנים ולעסקים גדולים למצוא פתרונות ממוקדים שמתאימים להם, על פי נפח העסק והתקציב שניתן להשקיע.

    ישנם הבדלים בין מקפיאים המתאימים לעסקים קטנים ואלו שמשמשים רשתות גדולות בעלות מספר רב של סניפים ושטח רב. אלו כמה מההבדלים הבולטים.

    גודל המקפיאים בהתאם להיקף העבודה

    באופן טבעי, ההבדל המהותי ביותר הוא גודל המקפיא. רבים מהעסקים הקטנים מסתפקים ברכישה או השכרת מקפיאים מסחריים קטנים לבית העסק. כשמדובר בחנות קטנה המקפיאים משמשים לאחסון של מוצרי מזון הדורשים הקפאה ומוצרים בקירור כמו מוצרי חלב וממרחים. בתי עסק גדולים וזכיינים ברשתות גדולות משתמשים במקפיאים מסחריים ענקיים כשבכל חנות רשת אפשר למצוא מספר גדול של מקפיאים כאלו.

    ברשתות גדולות, מעניקים המקפיאים המסחריים גם פתרונות אחסון למוצרים שנמצאים במחסנים. חדרי הקפאה גדולים מוקמים בחלק האחורי של החנויות או במחסני הרשת ושם מאוחסנים מוצרי מזון שזקוקים לקירור. פירות וירקות, מוצרי גבינות ובשר, דגים קפואים ועוד מגוון של מוצרים שמאוחסנים לאחר שהגיעו מספקי המזון.

    הקמת חדרי קירור – בכל רשת גדולה

    כל רשת מזון גדולה, כמו גם רשתות פארם העוסקות במכירת תרופות, זקוקה למערך קירור איכותי ומקצועי שייתן גב למה שקורה בחנויות הרשת. חדרי קירור משמשים לאחסון כל הפריטים לפני שמוציאים אותם לתצוגה בחנויות. חדרי הקירור מותאמים באופן אישי לצורכי העסק, לפי סוג המוצר והטמפרטורה המומלצת לאחסונו עד לשימוש.

    בכל רשת מזון גדולה מוקמים חדרי הקפאה וקירור שמסייעים לעסק לשמור על איכות המזון. בעסקים קטנים יותר, חדרי הקירור כוללים מספר קטן של מקפיאים מסחריים, שיכולים להכיל כמות קטנה של מצרכי מזון או מוצרים אחרים.

    בין עסקי מזון קטנים ורשתות קפה ומסעדנות גדולות

    לא רק בחנויות המזון משתמשים במקפיאים וחדרי הקפאה בהתאם לגודל העסק,גם עסקי המזון כמו מסעדות, בארים וגם זכיינים שונים של בתי קפה נעזרים באמצעי קירור כל הזמן. כשמדובר ברשת גדולה שיש לה הרבה מאד סניפים נכנסת לתמונה התאמה אישית לפי הדרישות וגודל הרשת.

    לרוב, הרשתות יש מחסן שבו מאוחסנים מוצרי מזון שמגיעים לסניפי הרשת מדי יום. ברשות הרשתות הגדולות מקפיאים תעשייתיים ענקיים. בבתי קפה קטנים, נעזרים במקפיאים מסחריים ובמקפיאים רגילים כדי לשמור על טריות המזון. בתחום המסעדנות, נעזרים באופן קבוע באמצעים נוספים לקירור שתייה ומזון. בין היתר משמשות מכונות קרח לצינון מוצרים ולהכנת משקאות.

    הבחירה במוצרי קירור ציוד ובמקררים בגדלים שונים תלויה בגודל העסק. בין אם מדובר ברשתות גדולות או בבתי עסק קטנים, ספק מקצועי יכול ליצור פתרונות קירור בהתאמה אישית בדיוק לפי הצרכים של העסק.

    התקשרו כבר עכשיו ל-08-8525317 ותזכו לשירות מעולה ויעיל בהקדם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים