ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מערכות קירור במרחב המוגן

    מרחב מוגן דירתי – הביטחון האישי שלך ושל משפחתך

    העשורים האחרונים במדינת ישראל, והשינויים שחלו בה מבחינת התפיסה הביטחונית של ראשי המדינה, הביאו לקביעת התקן המחייב בניית מרחב מוגן דירתי או כפי שהוא מוכר בשמו הנפוץ ממ"ד בכל מבנה פרטי או ציבורי הנבנה בשטחי המדינה.

    המרחב המוגן אמור לספק הגנה מיטבית ליושבים בתוכו בעיקר כנגד ירי נשק תלול מסלול כמו רקטות או טילים, מתוך הנחה בסיסית כי בכל מערכה שתתקיים בעתיד, ישותף נשק כזה בהיקפים נרחבים, ואכן בכל מערכות ההסלמה האחרונות שהתרחשו בשני העשורים האחרונים החל ממלחמת המפרץ הראשונה וכלה במבצע עמוד ענן האחרון, היקף השימוש שעשה האויב בנשק תלול מסלול עלה בצורה משמעותית ותפס את רב נפח השימוש בנשק מכל הסוגים.

    המציאות והשיפור בהנחות העבודה הקשורות למרחבים המוגנים הביאו לכך שמספר הנפגעים בנפש מקרב אזרחי המדינה שנשמעו להנחיות פיקוד העורף ושהו במרחב המוגן בעת התקפה, היה אפסי. כלומר אנשים שנמצאו בממ"ד לא נפגעו.

    עשר נפשות בחדר הן עשרה גופי חימום של 37 מעלות כל אחד:

    למרות מה שנאמר קודם, עדיין ישנם מספר חסרונות לחדר המוגן הזה, והשהיה בתוכו איננה תמיד נעימה או נוחה במיוחד. מעצם היותו הכרח חוקי, נוטים קבלנים רבים להקצות למרחב המוגן שטח קטן יחסית במבנה, ובבנייני מגורים הוא נבנה כאחד מחדרי השינה כשלא תמיד הוא מכיל חלון מתאים או ממוקם במיקום טוב בדירה. צורת הבניה הזו נגרמת בעיקר מטעמי נוחות וחיסכון עבור הקבלן הנאלץ לצקת את הממ"דים אחד מעל השני כדי לייעל את תהליך הבניה, אולם עבור הדייר הדבר מהווה בעיה של ממש.

    השהות בממ"ד עלולה להימשך שעות ולפעמים ימים שלמים כפי שחוו זאת תושבי גוש דן במלחמת המפרץ הראשונה וכפי שחוו זאת תושבי הצפון במלחמת לבנון השנייה או תושבי הדרום במבצע עמוד ענן. ללא אוורור מספיק ובשטח קטן וצפוף בו מסתגרים מספר נפשות, עלולה הטמפרטורה לעלות ולהפוך למעיקה ולגרום סבל רב ליושבים בחדר.

    מלחמות כבר לא קורות בחורף:

    עיקר המערכות הצבאיות התרחשו בחודשי הקיץ משום שהחורף אינו נוח לאף צד מבחינה צבאית, אולם צירוף כזה של מזג אוויר חם עם צפיפות גבוהה חוסר בקירור מתאים יכול להפוך מהר מאד לסיוט עבור היושבים בחדר. כיום ישנן חברות בישראל המציעות לאזרחים ולמוסדות, מערכת קירור מתקדמות המאפשרות שהיה ארוכה במרחב המוגן ללא הסבל הכרוך בחום. מערכות קירור רגילות כמו מזגן יכולות להועיל אולם הן חשופות לפגיעה חיצונית או רגישות להפסקות חשמל הנפוצות מאד בזמן מערכה צבאית.

    מערכת קירור מקצועית למרחבים מוגנים מאפשרת לך ולבני משפחתך שהות קרירה ונעימה בזמנים קשים חמים ומאד לא נעימים, והיא תקל מאד על שהותכם הארוכה במרחב המוגן ללא נפילות, או כל הפסקה אחרת הקשורה בגורמים חיצוניים. איום נשק תלול מסלול כבר מזמן אינו פונקציה של מיקום גאוגרפי המשויך בעקר לפריפריה הרחוקה, והמערכה האחרונה הכניסה את לב ליבה של ישראל היישר אל לב העימות, וכים אזורים שנחשבו בטוחים יחסית כמו גוש דן או ירושלים נכנסו לטווח הרקטות המצויות בידי ארגוני הטרור בלבנון וברצועת עזה, והם כנראה לא יצאו מהטווח הזה בשנים הקרובות.

    על חשיבות תחזוקתן של מערכות קירור

    מכיוון שמערכות הקירור, על שלל סוגיהן, הן אמצעי חיוני עבור כל אותם מפעלים ומוסדות שאוזכרו לעיל, גם לתחזוקתן הנאותה יש חשיבות ראשונה במעלה. חשוב להבין שתקלה בחדר קירור במסעדה יכולה להשבית את פעילות המסעדה לחלוטין, שכן אי אפשר יהיה להשתמש בחומרי הגלם ובדברי המזון שלא נשמרו בקירור. תקלה במערכת הקירור במפעל לייצור מזון יכולה גם כן להשבית את הפעילות של המפעל ולגרום להפסדים כלכליים כבדים, שכן מוצרים רבים יושלכו לפח והמפעל לא יוכל לעמוד בהתחייבויותיו ללקוחות. השלכות דומות יש גם לתקלות בחדרי קירור במחסנים חקלאיים. לכן, תחזוקתן של מערכות הקירור הן צעד חשוב והכרחי, שיש להקפיד עליו באדיקות.

    מערכות קירור עם קירור ארווין בע"מ

    חברת קירור ארווין מתמחה בתכנון ובייצור מגוון רחב של מערכות קירור וחדרי קירור. כמו כן, החברה מספקת אביזרים וציוד נלווה למערכות קירור, כמו יחידות הקפאה, יחידות עיבוי, צ'ילרים ועוד. הודות לניסיון המגוון ורב השנים שצברה החברה בתחום, יש ביכולתה לספק מענה מקצועי, איכותי ויעיל למגוון רחב של לקוחות מענפי המשק השונים.

    אנו מזמינים גם אתכם להצטרף לחוג לקוחותינו המרוצים. לפרטים נוספים צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים