ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה בוחנים בתוך מפוחים לתעשייה?

    אם אתם צריכים לרכוש מפוחים לתעשייה, הרי שמן הסתם יש מספר פרמטרים אשר חשוב מאד לתת עליהם את הדעת רגע לפני שאתם יוצאים לרכוש את המוצר החשוב הזה עבור בית העסק.

    יש לזכור כי מפוחים לתעשייה צריכים להיות חזקים ואיכותיים במיוחד, שכן פעמים רבות הם פועלים באופן אינטנסיבי במשך כמעט כלשעות היממה, ועל כן הם צריכים להיות בהספקים חזקים למדי ללא כל צל של ספק.

    יש לזכור את העובדה החשובה כי על פי רוב, המפוחים לתעשייה פועלים במהירות גבוהה למדי- מדובר על אלפי מק"ש. יחד עם זאת, יש לוודא כי המפוחים גם כוללים מנגנון של בקרה כל שהוא אשר יאפשר לכם לשלוט על עוצמתם.

    מעבר לכך, מפוחים לתעשייה יכולים להגיע בצורות שונות כאלה ואחרות – יש כאלו אשר צריכים להתאים להתקנה בתוך תעלות,יש כאלו אשר מתאימים להתקנה על גגות, יש מפוחים קומפקטיים אשר מתאימים להתקנה במתחמים קטנים, וכיוצא באלה.

    ומה עם בחירה של מנדפים?

    מנדפים הם מוצרי מדף, אשר לעתים פועלים באמצעות מפוחים תעשייתיים, והם מאפשרים לכם לבצע פעולה ספציפית יותר – להעלים ריחות מתוך המתחם. מנדפים פועלים כך שהם קולטים בעצם את הריחות השונים הקיימים – ופשוט מעלימים אותם.

    הם שואבים לתוכם את אדי הריח, וכך מונעים את הפצתו. אבל למה בעצם שתרצו להתקין מנדפים? קודם כל במטבחים פרטיים תרצו פעמים רבות להגיש אוכל, מבלי שהריחות של השמן השרוף מהמטבח יגיעו עד לסלון.

    כמו כן, מסעדות,בתי קפה, פאבים, ובתי עסק נוספים בתחום המזון, עושים שימוש במנדפים בכדי ליצור סביבת עבודה סטרילית עבור העובדים והלקוחות שלהם.

    מספקים שפע של פתרונות

    זקוקים למידי נוסף על מפוחים לתעשייה?רוצים לרכוש מנדפים ולא יודעים מהן האפשרויות שלכם? לחברת אלטרץ תמיד יהיו את הפתרונות המושלמים עבורכם. הניסיון הרב של חברת אלטרץ – מהחברות הוותיקות בארץ שעוסקת בייבוא של פתרונות לתעשייה, מאפשר לכם לקבל את העבודה המדויקת והטובה ביותר שיש, ותמיד לקבל מוצרים איכותיים באחריות מלאה.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים