ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מהו תפקידו של מקרר תעשייתי?

    מערכות הקירור חיוניות להפעלת מסעדות, חנויות נוחות וסופרמרקטים רבים. מקרר תעשייתי נמצא כמעט בכל בית עסק שמוכר מזונות, ובמיוחד מזונות שמצריכים קירור נאות. חברת קירור ארין בע"מ מספקת שירותי הקמת מערכות מתקדמות למרכזים תעשייתיים רבים בתחום המזון.

    במילים אחרות, מקרר תעשייתי הוא עמוד השדרה של מפעלים מסחריים רבים

    קמעונאי מזון רבים מסתמכים על מקרר כזה כדי לשמור על רוב מלאי המזון שלהם בטמפרטורות קרות בזכות היתרונות שלו ואפשרויות ההתאמה למגוון שלם של עסקים בתעשיית המזון.

    תוחלת החיים של מקרר מסחרי

    תוחלת החיים הממוצעת של מקרר מסוג זה היא בערך עשור, אם כי אורך החיים שלו יהיה תלוי במידה רבה בבלאי שהוא חווה במהלך השימוש בו. כמה דגמים איכותיים מאוד זמינים כיום בשוק שיכולים להחזיק מעמד עד 20 שנה אם הם מתוחזקים כראוי לאורך כל פעולתם.

    למרבה הצער, אנשים רבים לא לוקחים את הזמן כדי לבדוק את יחידת הקירור שלהם על בסיס קבוע כראוי. פעולה זו תעזור לזהות בעיות כשהן עדיין קטנות, וגם רוב האנשים לא משקיעים זמן ואנרגיה בתחזוקת מקררים תעשייתיים.

    השלכות תחזוקה לקויה

    רשלנות עלולה לקצץ את תוחלת החיים של מקרר מסחרי בחצי ולהפחית את היעילות הכוללת של היחידה. לשם המחשה, אם לא תנקו את המאייד והסליל של היחידה פעם בחודש, תפחיתו את תוחלת החיים של מקרר תעשייתי עד 50%.

    סליל לא נקי יגרום למעבה של היחידה לעבוד קשה מהרגיל, מה שיפחית את אורך חיי המדחס של היחידה.

    אל תחכו לשדרג את המקרר המסחרי שלכם

    אם יש לכם מקרר מסחרי ישן, במיוחד בן למעלה מעשור – אז אולי הגיע הזמן להשקיע בדגם חדש. החלפת דגם ישן בחדש תעניק דיבידנדים גדולים בטווח הארוך, שכן הדגמים החדשים יותר שנמכרים היום חסכוניים באנרגיה בהרבה. כמו כן, הם בנויים להחזיק מעמד זמן רב יותר מקודמיהם.

    לשדרוג מקרר לדגם חדש יש יתרונות רבים של יעילות אנרגטית מעולה ופחות תיקונים ותחזוקה. ישנם יתרונות רבים להחלפת יחידת המקרר המיושנת שלך בדגם חדש ומתקדם.

    לחברת קירור ארין בע"מ יש ותק של 48 שנים בתחום ואנחנו מספקים שירותי הקמת מערכות מתקדמות בכל הארץ.

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים