ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    לשמור על אווירה טובה – מערכות איוורור

    מערכות אוורור הינו שם כולל למכשיר חשמלי ייעודי המבצע פעולות רבות ומגוונות במטרה לשמור על האוויר שאתם נושמים נקי דיו וראוי לנשימה. מערכות האוורור מיועדות לאוורור שטחים דחוסים וסגורים כגון מפעלי תעשייה, אולמות ומקלטים. אוורור החללים מתבצע באמצעות מאווררים ומפוחים השואבים את האוויר הדחוס ומאפשרים את כניסתו של אוויר צח וחדש.

    כל מבנה והמערכת המתאימה לו

    כמובן, סוג מערכת האוורור מושפע מאופי החלל והמבנה, מנתונים כגון נפח של המקום ומספר האנשים המקסימלי שהוא מיועד להכיל. אם,למשל, ברצוננו לאוורר מפעל, נרצה לבחור במערכת איוורור המסוגלת לסנן חומרים כמו פחם ועומדת בתקן של מכבי האש.

    דוגמא לסוג אחר של מערכות איוורור, היא מערכת איוורור המיועדת למסעדות ומטבחים. במקומות מסוג זה נפוצים ריחות לא נעימים ועשן, ועל כן על מערכת האוורור להיות מסוגלת לפזר אותם כיאות.

    קיימות גם מערכות איוורור ביתיות, כמו מאווררים להקלה בעומס החום בימי הקיץ הלוהטים. סוג נוסף, ואולי החשוב מכולם הוא מערכות איוורור המותקנות מסיבות ביטחוניות דוגמאת מקלטים. מערכות כאלו מצריכות התמודדות עם אתגרים כמו אספקת אוויר נקי לתוך המקלט במקרה של התקפה כימית.

    מערכות אוורור אלו זקוקות להפעלה סדירה ולבדיקות תקופתיות המבוצעות על ידי החברות המתקינות. חשוב לציין כי מערכות אוורור מסוג זה מחויבות לעמוד בתקן 4075 של מכון התקנים (את פירוט התקן ניתן למצוא באתר פיקוד העורף או באתר של מכון התקנים הישראלי בכתובת: http://www.sii.org.il

    ידע זה כוח

    מאחר שקיימים סוגים רבים של מערכות איוורור, חשוב שיהיה לאדם ידע כלשהו באשר לאופן שבו המערכת פועלת. לרוב, מערכת זו כוללת תת-מערכות אשר תכליתן לסנן חומרים כגון אבק, גזים וריחות. חומרים מזיקים אלו מסולקים מתוך חלל המבנה או החדר על ידי מערכות המכונות מנדפים, אלו מאפשרות הכנסת אוויר נקי פנימה. כל תת מערכת כזאת ניתנת להתקנה בנפרד, אך מומלץ להתייעץ עם מומחה בטרם התקנת.

    לכל איש מקצוע בתחום הנדסת האוורור יש את ההעדפות שלו בשימוש בסוגי פילטרים שונים, ועל כן, על מנת לוודא שמדובר בפתרון האוורור הנכון לכל מקרה ספציפי, מומלץ להתייעץ עם מומחה מערכות סינון אוויר אמין, מקצועי ובעל ניסיון רב ככל האפשר.

    חברת קירור ארווין הפועלת כמעט ארבעה עשורים בתחום הקירור והאוורור הינה החברה הגדולה והמובילה בארץ בתחום זה.

    החברה מספקת שירותי הקמה של מערכות מתקדמות לחברות גדולות ומובילות בתעשייה בארץ ומחוצה לה, ומקיימת קשרי לקוחות אמיצים עם חברות שונות בכל רחבי העולם.

    חברת קירור ארווין מתכננת, מייצרת ומתקינה מערכות מתקדמות לקירור ואוורור תוך התאמה מקסימלית לחלל ולצורך, תוך מקצעויות ואמינות.

    הנכם מוזמנים ליצור קשר באמצעות דף "צור קשר" באתר או בטלפון 08-8525317

    נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים