ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך עובד תנור לייבוש לתעשייה?

    תנור ייבוש לתעשייה הוא מכשיר המשמש ליצירת טמפרטורות גבוהות לטיפול בחלקי מכשירים בחום, לעיבוד וציפוי מתכות. שני הסוגים העיקריים של תנורי ייבוש תעשייתיים הם רציפים ואצווה. כפי שהשם אצווה מרמז, תנורים אלו מטפלים במספר רב של חלקים בו-זמנית.

    חברת קירור ארין בע"מ מספקת שירותי הקמת מערכות מתקדמות למפעלים וארגונים שזקוקים לתנורים תעשייתיים רציפים או לתנורים מסוג אצווה כדי לבצע פעולות ייצור המוני שדורשות פונקציות חימום וקירור.

    אופן הפעולה של תנור ייבוש לתעשייה

    ההפעלה של תנורים תעשייתיים תלויה באופן השימוש בו. בעלי מפעלים משתמשים בתנורים תעשייתיים טעוני גז, חשמל, קיטור, מים חמים, או בתנורים תעשייתיים עמוסי אצווה או מזוט. טעינת מוצרים ודפוסי זרימת אוויר הם קריטיים להצלחתו של תנור ייבוש תעשייתי.

    שש צורות זרימת האוויר משתנות בהתאם לסוג המוצר ולאופן הטעינה שלהם. חום מופץ על ידי זרימה כפויה.

    תנורי גז ישירים

    תנורי גז תעשייתיים יקרים יותר לבנייה מאשר תנורים חשמליים אך הם פחות יקרים לתפעול שכן גז עולה פחות מחשמל. הם מתחממים מהר יותר ושומרים על טמפרטורות ארוכות יותר מכפי שנדרש לחימום תנור ייבוש תעשייתי חשמלי, או תנורים שמופעלים בטכנולוגיית אינפרא אדום, מה שמוסיף לעלות התפעול הנמוכה שלהם.

    הגז לתנורי גז תעשייתיים הוא גז טבעי או פרופאן. בין הפונקציות הרבות שלהם ניתן למנות ציפויים על פלדה וסיוע בייצור חלקי רכב כגון רפידות בלמים ובטנות.

    מטרת השימוש בתנורי ייבוש

    תנור ייבוש תעשייתי מסיר לחות, מטפל בחום במתכות בתהליכים מורכבים, ומחטא ציוד רפואי. תנורים אלו משתמשים הזרמת חום טבעית או מאולצת ומשמשים כתנורי ואקום לאבקות, מוצרי גרגירים ורכיבים אלקטרוניים. בשימוש להסרת לחות, כמות הלחות במוצר נמדדת בהתאם לקביעת הגדרות התנור.

    כמה מסקנות לסיום

    תנור ייבוש לתעשייה פועל בטמפרטורות גבוהות במיוחד כדי לטפל בחום חלקים, מתכות ורכיבי ייצור. הגורם החשוב ביותר בעיצוב תנור תעשייתי הוא זרימת האוויר שלו, אשר חייבת להיות ללא הפרעה עבור השגת פעולה רוויית חום מלאה.

    לחברת קירור ארין בע"מ יש ותק של 48 שנים בתחום והיא מספקת למפעלים וארגונים שעובדים עם תנורים תעשייתיים שירות של הקמת מערכות מתקדמות.

     

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים