ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך עובד קירור תעשייתי מקצועי?

    יישומי קירור לתעשיה משמשים בדרך כלל במקומות כמו אחסון מזון קר, עיבוד מוצרי חלב, ייצור משקאות, משטחי החלקה על הקרח ותעשייה כבדה. אלו הן מערכות קירור בקנה מידה גדול, שמהווים את תחום ההתמחות העיקרי של חברת קירור ארין בע"מ, שמספקת שירותי הקמת מערכות קירור מתקדמות לסופרמרקטים, צ'ילרים, ומערכות קירור מים.

    מערכת קירור תעשייתית שמבוססת על אמוניה

    מערכת קירור תעשייתי שמבוססת על אמוניה בדגם הפשוט ביותר, כוללת מדחס, שנחשב לרכיב העיקרי של המערכת, ששואב את קירור האמוניה סביב מערכת הקירור כדי לספק את הקירור. הוא מושך פנימה נוזל קירור שאסף את כל החום הלא רצוי מהמאייד והוא דוחס אותו לנפח קטן בהרבה, כך שכל האנרגיה התרמית הזו ארוזה היטב יחד, מה שהופך את הקירור לחם מאוד.

    הקירור נשאב לתוך המדחס כאדי לחץ נמוך והוא יוצא כאדי לחץ גבוה. אדי הקירור בלחץ גבוה יוצאים מהמדחס של מערכת קירור לתעשיה וזורמים למעבה, שמקרר את נוזל הקירור על ידי משיכת החום הלא רצוי מהקירור ומזרים חום זה לאוויר הסביבה.

    יצירת אוויר קר

    תהליך יצירת אוויר קר מתבצע ברוב המקרים באמצעות העברת נוזל הקירור החם דרך החלק הפנימי של כמה צינורות קטנים ושימוש במאוורר כדי לאלץ אוויר סביבה קריר יותר על פני החלק החיצוני של הצינורות כדי לקרר אותם ולהעביר את החום.

    וזה לא הכול. לעתים קרובות, מערכת קירור תעשייתית כוללת משאבה קטנה שמתיזה מים על הצינורות, וחלק מהמים מתאדים ומסייעים להעברת יותר חום. הקירור אטום בתוך הצינור ואינו בא במגע עם האוויר או המים, הוא תמיד מופרד, השניים לעולם אינם נפגשים או מתערבבים. רק החום של הקירור עובר דרך דופן הצינור ונישא באוויר ובמים.

    בשורה התחתונה, כדאי שתהיה לכם מערכת קירור אמינה

    חברת קירור ארין בע"מ מתמחה בהקמת מערכות קירור מתקדמות לתעשיות שונות ברחבי הארץ, עם ותק של 48 שנים בתחום. אם עדיין אין לכם מערכת קירור מתקדמת, זה הזמן לדבר עם המומחים שלנו על בנייה, הקמה והתקנה של מערכת שתתאים לצרכים התעשייתיים שלכם.

     

    חדרי קירור תעשייתיים, חדרי הקפאה ומגוון פתרונות קירור מתקדמים

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים